حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

اسرائیل حریف مجاهدین فلسطین نمی شود

اسرائیل حریف مجاهدین فلسطین نمی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)گفت:امروز جریان مقاومت با وحدت و داشتن رهبری آگاه در باریکه نوار غزه رژیم صهیونیستی را به خاک مذلت نشاندند.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو باخبرنگاررهیاب با اشاره به عملیات «طوفان الاقصی» در غزه و سرزمین‌های اشغالی، اظهار کرد: طوفان الاقصی نتیجه بیش‌ از ۷ دهه اشغالگری، تجاوز، آوارگی و شهادت بیش‌ از صدهزار فلسطینی بی‌گناه شامل زنان و کودکان است. اقدامات مقاومت فلسطین دفاع مشروع در برابر جنایات و آپارتاید رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

وی افزود:بعد از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی و شکست مفتضحانه این رژیم، شاهد جنایات اسرائیلی‌ها علیه مردم و کودکان فلسطینی هستیم و غاصبانِ قدس گویی انتقام شکست‌های خود را فقط از مردم غیرنظامی و کودکان می‌گیرند.

حجت الاسلام میرعلایی با بیان اینکه حملات رژیم غیرواقعی و ساختگی جعلی اسرائیل تا کنون، بیش از صد هزار نفر انسان بی‌گناه شهید و میلیون‌ها نفر آواره کرده است، افزود: هر چه زودتر باید حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی به غزه متوقف شود و با همکاری کشورهای اسلامی شرایط را برای ارسال کمک‌های بشردوستانه به مردم مظلوم غزه مهیا کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز آموزشی و زیرساخت‌های دیگر را در غزه و سرزمین های اشغالی مورد حمله قرار می دهد. رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر است،هدف قرار دادن زیرساخت‌ها و مردم بی‌گناه در درگیری‌ها، جنایت جنگی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد:اسرائیل با گذشت چندین روز ازآغاز حمله نيروهاي مقاومت فلسطيني همچنان ناامن و شوك‌زده است. بسياري از صهيونيست‌ها همچنان پس ازعمليات طوفان الاقصي در بهت و حيرت هستند كه چگونه در عرض چند ساعت ارتش به اصطلاح افسانه‌اي آنها فروپاشيد و حصارهاي پولادين مرزي زير پاي نيروهاي مقاومت فلسطين به خاك افتاد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام بیان کرد: طوفان الاقصي نه فقط مقامات امنیتی رژيم اسرائیل بلكه مقامات آمريكايي را نيز شوكه كرد و براي واشنگتن و تل‌آويو اين پرسش مشترك مطرح است كه چگونه همه ساختارها و حصارهاي امنيتي مناطق جنوب رژيم اسرائيل در كمتر از يك روز فروپاشيد؟
 
حجت الاسلام میرعلایی اضافه کرد: برای چندین دهه، سرویس‌های اطلاعاتی رژيم اسرائیل و آمريكا در‌ هاله‌ای از شکست‌ناپذیری خود را نشان مي‌دادند، اما اين ‌هاله خيالي برای سیا در یازده  سپتامبر ۲۰۰۱ فروپاشيد و برای موساد و شین‌بت اسرائیل هم افسانه شكست‌ناپذيري در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ يعني يك هفته پيش با آغاز عمليات طوفان الاقصي به پایان رسید.
 
وی عنوان کرد: مهمترین مسئله در جریانات اخیر شکست پوشالی هیمنه رژیم صهیونیستی که همه کشورهای عربی پشت به پشت هم ایستادن و نتوانستند مقاومت کنند و پس از شش روز شکست خوردند، امروز جریان مقاومت با وحدت و داشتن رهبری آگاه و مجاهدینی همانند حاج قاسم و اعتماد به وعده‌ الهی که جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا است، در باریکه نوار غزه رژیم صهیونیستی را به خاک مذلت نشاندند و كَعَصْفٍ مَأْكُول همانند اصحاب فیلی که خداوند سجیل‌ها را بر آنان نازل کرد و باعث نابودی‌شان شد،نشان دادند.
 
وی خاطرنشان کرد: دورنمای فلسطین از بین رفتن باطل و ان‌شاءالله حکومت فلسطینی از تمام اقوام و گروه‌های در فلسطین خواهد بود.

میرعلایی ادامه داد: یک روز کسی گمان نمی‌کرد تانک‌های مرکاوا، از زمین و هوای و دریا، جریانات فلسطینی که تا یک دهه قبل فقط سنگ داشتند امروزه از طریق پهپاد و موشک‌های کورنت و هوشمند این‌ چنین نقطه‌زنی کنند.
 
وی گفت: همچنین شکننده بودن اقتصاد و تردید در سرمایه گذاری به علت نبود امنیت، مشکلات نظامیان مخصوصا خودکشی یا تجاوز به سربازان زن و ... ناآرامی‌های داخلی و شکاف‌های اجتماعی از جمله نژادپرستی داخلی و تقابل سنت و مدرنیته، شروع مهاجرت معکوس و ... شکست غیرقابل ترمیم رژیم جعلی صهیونیستی را نشان می دهد.
 
انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از