حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

اسرائیل در انزوای سیاسی قرار دارد

اسرائیل در انزوای سیاسی قرار دارد

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:به غیر از امریکا و انگلیس و دو، سه کشور اروپایی دیگر، هیچ کشوری پشت اسرائیل نایستاده و همه کشورها، در مقابل آن قرار گرفته اند.

آیت الله دکتر محسن حیدری، در گفتگو با خبرنگار رهیاب، به حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع و مظلوم غزه اشاره کرد و گفت: نیروهای اسرائیل شب گذشته با جواب دندان شکن نیروهای مقاومت رو به رو شدند و چاره ای جز عقب نشینی پیدا نکردند که این خود شکست فاحشی برای آنها محسوب می‌شود.

 

وی  گفت: این حمله زمینی، اگر اتفاق می افتاد، از روزی که عملیات طوفان الاقصی انجام شد، تا کنون، تنها پیروزی نظامی این رژیم میبود که اتفاق نیفتاد و باز هم شکست خوردند. از ابتدای این جنگ تا کنون اسرائیل در تمامی زمینه های نظامی، سیاسی، بین المللی و اطلاعاتی هیچ پیروزیی بدست نیاورده است.

 

نماینده مردم خوزستان به پیروزی اطلاعاتی و نظامی عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و اظهار داشت: این یک عملیات ۱۰۰٪ پیرزمندانه به نفع نیروهای مقاومت به ثبت رسیده است و نشان دهنده این بود که اسرائیل نه تنها از نظر نظامی دست برتر ندارد، بلکه از نظر اطلاعاتی و امنیتی هم، خیلی عقب مانده است.

 

وی ادامه داد: بمباران مردم عادی و بیمارستان ها، نه تنها پیروزیی برای اسرائیلی ها به حساب نیامده، بلکه باعث شکست سیاسی بزرگی برای آنها شد. آنها سالهای سال برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی زمینه سازی و تلاش کرده بودند و در حال نتیجه گیری و پیروزی در این زمینه بودند که با این شکست بزرگ سیاسی، سالهای زیادی نیاز خواهند داشت تا به نقطه قبل از عملیات طوفان الاقصی دوباره برسند.

 

آیت الله حیدری در زمینه شکست بین المللی این رژیم بیان داشت: به غیر از امریکا و انگلیس و دو، سه کشور اروپایی دیگر، هیچ کشوری پشت اسرائیل نایستاده و همه کشورها، در مقابل آن قرار گرفته اند. در نتیجه اسرائیل در دنیا مزوی شده است و دیگر هیچ جایگاهی در سازمان ملل ندارد.

 

وی گفت: در دو سه هفته اخیر شاهد بودیم که در تمام دنیا، حتی در نیویورک و واشنگتن، تظاهرات ضد اسرائیلی و در دفاع از مردم مظلوم فلسطین برپاست. و این یک انزوای بین المللی رسمی و غیر رسمی و انسانی برای اسرائیل است.

 

آیت‌الله حیدری در پایان گفت: با روحیه بالا و شهادت طلبانه ملت فلسطین، امید است که عملیات طوفان الاقصی به پیروزی بیانجامد.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از