حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
در راه اسلام کوشش کنید
فرازی از وصیت‌نامه شهید «حاجت مراد بیگدلی»؛

در راه اسلام کوشش کنید

شهید «حاجت مراد بیگدلی» در وصیت‌نامه خود نوشته بود: در راه اسلام از هیچ کوششی دریغ ننمایید و مسئله جنگ را فراموش نکنید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛شهید «حاجت مراد بیگدلی» در یکم فروردين ۱۳۳۷، در روستاي لالپ از توابع شهرستان باغملك به دنيا آمد. پدرش محمد، كشاورزی می‌کرد و مادرش ترنج نام داشت. تا پايان دوره متوسطه درس خواند و ديپلم گرفت. معلم بود. ازدواج كرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. به عنوان بسيجي در جبهه حضور یافت. بيست و دوم اسفند ۱۳۶۳، در هورالعظيم بر اثر اصابت تركش به شهادت رسيد.

متن وصيت‌ نامه‌ شهید «حاجت مراد بیگدلی»:

ان‌شاالله راه مرا ادامه بدهید که همانا راه امام حسین علیه السلام است و «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا » در مرزهای جمهوری اسلامی همه‌اش کربلا و الان فرماندهی نیروهای اسلام را فرمانده کل امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عهده دارند و هر کس از این جنگ سرباز زند و در راه اسلام فداکاری نکند بدانید که مسلمان نیست.

در حال حاضر آمریکا و شوروی با تمام توان در میدان آمده‌اند و صدام و اکثر کشورهای عرب مرتجع منطقه با هم همکاری می‌کنند اما دیگر دیر شده است و روز به روز رسواتر و شکست خورده‌تر و عصبانی‌تر عقب‌نشینی می‌کنند آن‌ها می‌خواهند با کی بجنگند؟ با خدا؟ با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف )؟ مگر می‌شود آن‌ها پیروز شوند؟ مگر وعده خدا خلاف است؟ کور خوانده‌اند و بدانند که جایشان در زباله‌دان تاریخ است.

« و نصرمن الله و فتح قریب» .... در راه اسلام از هیچ کوششی دریغ ننمایید و مسئله جنگ را فراموش نکنید. اگر توانایی رزمی دارید به جبهه بیایید و نور حق را در لشکر اسلام و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشاهده کنید و لطف خدا را ببینید و ببینید تمام مجاهدان و مومنین اسلام را.

انتهای خبر/

 

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از