حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

اعلام آمادگی اورژانس خوزستان برای اعزام به غزه

اعلام آمادگی اورژانس خوزستان برای اعزام به غزه

رئیس اورژانس خوزستان : با توجه به ادامه جنایات رژیم صهیونسیتی در حق مردم مظلوم غزه، نیرو‌های اورژانس استان برای حضور در مراکز درمانی فلسطین اعلام آمادگی کرده‌اند.

دکتر فرهنگ کره‌بندی درگفتگوباخبرنگاررهیاب اظهار کرد: اورژانس خوزستان ضمن محکومیت شدید حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونسیتی و همدردی با مردم شریف و مظلوم فلسطین، با تمام استعداد آماده هر گونه کمک و اعزام نیرو جهت خدمت‌رسانی به مجروحان عزیز این جنایات است.

وی با اشاره به تقاضای متعدد پرسنل این مرکز در خصوص آمادگی برای اعزام به غزه گفت: هماهنگی و رایزنی‌های مختلف با مدیران سازمان اورژانس و سازمان‌های ذیربط جهت اعزام نیرو و تجهیزات در حال انجام است.

به گزارش رهیاب، عملیات مقاومت فلسطین با نام «طوفان الاقصی» در سرزمین های اشغالی که از ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) آغاز شده است، در حالی وارد پنجمین روز خود شده که مقامات آمریکایی برای نجات رژیم صهیونیستی از شکست به صف شده‌اند و حمایت همه جانبه خود از صهیونیست‌ها را هم در کلام و هم در ارسال انبوه سلاح به اثبات رساندند.

ارتش رژیم صهیونیستی که در عملیات طوفان الاقصی غافلگیر شده و توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد، برای جبران شکست خود اقدام به بمباران وحشیانه شهر غزه و مردم آن کرده است. به حدی که در اثر این بمباران ها بنا بر اعلام وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر امروز (چهارشنبه) ۹۰۰ شهید شده اند که ۱۴۰ نفر آنها کودک و ۱۰۵ نفر آنها زن هستند.

همچنین شمار زخمی های حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه ۴۰۰۰ نفر و تعداد زخمی های صهیونیست ها نیز از مرز ۲۷۴۱ نفر گذشته است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از