حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز مطرح کرد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال

اعمال محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه آخر سال

رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز؛ سرهنگ سعید حسنوند اظهار کرد:  از ساعت ۱۶ فردا سه‌شنبه ۲۲ اسفندماه در سطح معابر درون شهری کلانشهر اهواز تمهیدات و محدویت‌های ترافیکی به مناسبت چهارشنبه آخر سال، به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان اعمال می‌شود.

وی افزود: اجرای محدودیت ترافیکی در محدوده ساحلی غربی کیانپارس در خیابان‌های ساحلی دو، پنج، ۹، ۱۳، ۱۷، میهن، سروش، الهام، پهلوان، شهریور، اسفند و همچنین خیابان ایدون از خیابان یک تا ۱۹ غربی، اعمال خواهند شد.

رئیس پلیس راهور شهرستان اهواز گفت: محدودیت ترافیکی از میدان چهارم کیانپارس، مسیر شمال به جنوب و برعکس، تا تقاطع دوم «پهلوان»  اجرا می‌شود، مسیرهای جایگزین برای تردد خودروها پیش‌بینی شده و مردم می‌توانند از بلوار ساحلی شرقی، شمال به جنوب و برعکس،بلوار ساحلی غربی شمال به جنوب و برعكس ، پل سوم، خیابان خرداد و وهابی جنوب به شمال تا خیابان ۱۳، كيان آباد شمال به جنوب و برعکس عبور کنند.

حسنوند ادامه داد: اجرای این محدودیت‌ در خیابان اصلی زیتون کارمندی و همچنین میدان زیتون و میدان سنگر واقع در منطقه زیتون کارمندی اعمال محدودیت خواهد شد، مسیرهای جایگزین شامل خیابان‌ مناطق و خیابان زاویه  به صورت رفت و برگشت، خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران جنوب به شمال و برعکس به عنوان مسیرهای جایگزین تعیین شده‌اند.
پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور در مناطق یاد شده، روان‌سازی ترافیک و تسهيل در تردد خودروها را به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد داد.

انتهای خبر/ 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از