حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش در خوزستان
فرمانده انتظامی استان خوزستان مطرح کرد:

افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی فرمانده انتظامی استان مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش و نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی در خوزستان را افتتاح شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از خبرگزاری پلیس؛ به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی فرمانده انتظامی استان در مراسمی با حضور مسئولان استانی مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش و نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان را افتتاح کرد.

 در سومین روز هفته انتظامی سردار سید محمود فیضی در آیین افتتاح مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش و نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: مرکز روان‌شناسی و مشاوره آرامش و نمایشگاه دائمی آسیب‌های اجتماعی در معاونت فرهنگی و اجتماعی راه‌اندازی شد.

وی در خصوص هدف از راه‌اندازی این مرکز افزود: در سطح استان خوزستان آسیب‌های وجود دارند که نیاز است از طریق مشاوره با محیط و امکانات مناسب حل شوند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: با اقداماتی خوبی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان انجام گرفت محیط مناسبی در حوزه نمایشگاهی و مرکز مشاوره برای عموم شهروندان افتتاح شد.

سردار میرفیضی عنوان کرد: در این مرکز ابعاد مختلف آسیب‌های اجتماعی همانند مواد مخدر، فضای مجازی و.. که در وقوع جرایم تأثیرگذار هستند با استفاده از کارشناسان مجرب درون و برون‌سازمانی برای عموم شهروندان به‌صورت رایگان راه‌اندازی شد.

شایان‌ذکر است در این نمایشگاه غرفه‌های مشاوره و مددکاری، فضای مجازی، آموزش پیشگیری از اعتیاد، عفاف و حجاب، آموزش مقررات راهنمایی‌ورانندگی، اتاق بازی کودک و.. راه‌اندازی شدند.

لازم به ذکر است شهروندان می‌توانند برای حضور در این مرکز به شماره تماس ۰۹۶۵۸۰ تماس حاصل نمایند.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از