حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
رئیس ستاد انتخابات خوزستان مطرح کرد:

افزایش آمار داوطلبان مجلس در خوزستان

افزایش آمار داوطلبان مجلس در خوزستان

رئیس ستاد انتخابات خوزستان از افزایش دو برابری آمار داوطلبان تائید صلاحیت‌ شده انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل خبر داد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ به نقل از فارس، عبدالله افرازه شهاوند رئیس ستاد انتخابات خوزستان در نشست مشترک هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه با اعلام اینکه امسال خوشبختانه آمار داوطلبان تأیید صلاحیت شده برای نامزدی انتخابات مجلس دوبرابر دوره قبل بوده، اظهار کرد: استان خوزستان جزء استان‌های برتر در حوزه مشارکت بوده و مردم فهیم این منطقه نیز در دوره‌های قبل ثابت کردند پای انقلاب و نظام بوده و مشارکت خوبی دارند.

وی با بیان اینکه امسال در قانون انتخابات تغییراتی صورت پذیرفته، افزود: برخلاف سال‌های پیش امسال نامزدها می‌توانند از ظرفیت مکان‌های دولتی و صداوسیما نیز استفاده کنند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بنا بر گزارش‌ها فرمانداری دو شهرستان اقدامات خوبی صورت‌گرفته و امیدواریم شاهد انتخابات پرشوری در این دو حوزه انتخابیه باشیم.

وی با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان و اینکه در این دوره با شفاف‌سازی و اجرای دقیق قانون هیچ بهانه‌ای برای ضدانقلاب نمانده است، ادامه داد: با الکترونیکی و آنلاین شدن تمامی شعب سعی خواهیم کرد از آرای مردم به‌درستی صیانت کنیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از