حالت تاریک
پنج‌شنبه, 26 مهر 1403
افزایش شرجی تا پایان هفته جاری
مدیرکل هواشناسی خوزستان مطرح کرد:

افزایش شرجی تا پایان هفته جاری

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا پایان هفته جاری، رطوبت در مناطق ساحلی، جنوبی و جنوب غربی استان افزایش خواهد یافت. با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جریانات جنوبی و افزایش رطوبت در این مناطق است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره هواشناسی خوزستان؛ محمد سبزه زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی همچنان نشان‌دهنده استقرار جریانات جنوبی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی و مناطق جنوبی و جنوبِ غربی و بخش‌هایی از مرکز و غرب استان خواهد بود.

 وی با بیان اینکه در این ایام شاهد وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی «به‌ویژه فردا چهارشنبه در مناطق ساحلی، جنوبی، جنوبِ غربی و راه‌های مواصلاتی تا مرکز استان» و افزایش ابر «در ارتفاعات شمال و شرق» خواهیم بود، افزود: تا روز پنجشنبه تغییرات دمایی محسوس نیست، اما از روز پنجشنبه تا اوایل هفته آینده روند کاهش دما مورد انتظار است.

 سبزه زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۳۹/۹ و ایذه با ۱۳/۶ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، ادامه داد: در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۳۹/۹ و کمینه دمای ۲۰/۵ درجه سانتیگراد رسیده است.

 انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از