حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان مطرح کرد:

افزایش پرواز در فرودگاه آبادان

افزایش پرواز در فرودگاه آبادان

مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان گفت: نخستین پرواز دو شرکت هواپیمای در مسیر تهران و مشهد در آبادان آغاز شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ احسان الویری نژاد روز یکشنبه در نشست بررسی برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در فرودگاه‌های کشور در آبادان اظهار کرد: شرکت هواپیمایی اروان با برقراری هشت پرواز در هفته در مسیر آبادان به مشهد و برعکس و شرکت هواپیمایی آوا ایر با برقراری ۲۸ پرواز در هفته در مسیرهای تهران و مشهد به آبادان و برعکس در فرودگاه آبادان خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 وی افزود: علاوه بر دو شرکت نامبرده شرکت‌های هواپیمایی، ایران‌ایر، آسمان، زاگرس، سپهران، چابهار، کیش ایر، پارس ایر، قشم ایر، تابان، کاسپین، ایران ایرتور و آسا جت در حال فعالیت در فرودگاه آبادان هستند.

 مدیر فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان به ایجاد کارگروه تخصصی جهت استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری فرودگاه آبادان اشاره و بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه آزاد اروند و فرودگاه آبادان فرصت‌های متنوعی برای سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی فراهم است.

 الویری نژاد ادامه داد: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی و استفاده هرچه بهتر از این فرصت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 در ادامه امیرهوشنگ بابا مرادی با اشاره به اینکه موتور محرک صنعت گردشگری فرودگاه خواهد بود اظهار کرد: با هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته مابین سازمان منطقه آزاد اروند و فرودگاه آبادان افق‌های روشنی در مسیر توسعه این صنعت در منطقه آزاد پدیدار خواهد شد.

 وی افزود: همکاری لازم با فرودگاه آبادان و اعزام مشاور جهت انجام مطالعات شناخت فرصت‌های سرمایه‌گذاری در آن فرودگاه به عمل خواهد آمد.

 مدیر توسعه گردشگری منطقه آزاد با اشاره به رایزنی برای برقراری پروازهای بین‌المللی از مبدأ منطقه آزاد اروند به کشورهای عمان، قطر و ترکیه گفت: در همین راستا راه‌اندازی ترمینال جدید با قید فوریت و در جهت تسهیل در تردد گردشگران خارجی در فرودگاه آبادان، باید در دستور کار قرار گیرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از