حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز مطرح کرد:

افزایش ۱۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین

افزایش ۱۷ درصدی تولید برق در نیروگاه رامین

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با تلاش و همت کلیه کارکنان در بخش‌های مختلف در چهار ماه نخست امسال در این نیروگاه تولید که نسبت به مشابه پارسال رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروگاه برق رامین اهواز؛ محسن حافظی اظهار کرد: با تلاش و همت کلیه کارکنان در بخش‌های مختلف در چهار ماه نخست امسال ۲ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۷۱۶ مگاوات ساعت در این نیروگاه تولید که نسبت به مشابه پارسال رشد ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد.

 وی افزود: گرمای بی‌سابقه در کشور به‌ویژه در خوزستان و اهواز، نیاز مردم به انرژی برق را بیش‌ازپیش نمایان ساخته و ما نیز تمام تلاش خود را جهت تولید این انرژی حیاتی بکار گرفتیم تا شاهد آسایش مردم، پویایی صنایع و پایداری فعالیت دستگاه‌های خدمت‌رسان باشیم.

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: در ایام اخیر همه ملت ایران شاهد تصاویر و فیلم‌هایی از چالش‌ها و سختی‌های تولید برق توسط فرزندانشان در نیروگاه رامین بودند که این موضوع تنها نمونه‌ای کوچک ازجان‌گذشتگی جوانان این سرزمین می‌باشد.

 حافظی بیان کرد: نیاز است که ملت شریف ایران برای جلوگیری از فشار بر شبکه برق کشور که در ادامه آن آسیب‌پذیری تجهیزات و نهایتاً ایجاد خطر را برای متخصصان نیروگاه‌ها در پی دارد مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند چرا که مدیریت مصرف برق ارتباط مستقیمی با عدم خاموشی‌ها در کشور به‌ویژه مناطق گرمسیر دارد. نیروگاه رامین اهواز بزرگ‌ترین نیروگاه بخاری کشور و دارای ۶ واحد تولید برق است و نقش مهمی در تأمین برق موردنیاز مردم و پشتیبانی از شبکه سراسری برق کشور ایفا می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از