حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403

اقتدار ایران به دنیا نشان داده شد

اقتدار ایران به دنیا نشان داده شد

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی گفت: حمله مقتدرانه ایران قدرت جدیدی در معادلات نظامی و سیاسی جهان با نام «جمهوری اسلامی ایران» به وجود آورد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قربانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت پیروزی جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی به رژیم جنایت‌کار اسرائیل اظهار کرد: عملیات تلافی‌جویانه علیه رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم که شب گذشته انجام شد نشان از این دارد که امروز سپاه است که جبهه مقاومت را مدیریت می‌کند.

وی افزود: با وجود اینکه بسیاری از کشورهای اسلامی جرأت رویارویی با رژیم غاصب اسرائیل را نداشتند، حملات گسترده پهپادی سپاه علیه اسرائیل هیمنه پوشالی این رژیم را شکست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان گفت: حمله مقتدرانه ایران، قدرت جدیدی در معادلات نظامی و سیاسی جهان با نام «جمهوری اسلامی ایران»  به وجود آورد که حتی ابرقدرت‌هایی چون آمریکا هم جرأت واکنش نسبت به این حمله را نداشتند و این فتح‌الفتوح بزرگی برای ایران است.

قربانی با اشاره به سخن حضرت علی علیه‌السلام، «کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً» بیان کرد: رویکرد و سیاست نظام جمهوری اسلامی ایران مقابله با ظلم و ستم در هر گوشه‌ای از عالم است و عملیات سپاه مظهر و مصداق ایستادگی در مقابل ظلم، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان بود.

وی عنوان کرد: به برکت اخلاص خون شهدا، مقاومت نتیجه بخش بوده و جبهه مستحکمی در مقابل ظلم و ستم مستکبران شکل گرفته است و ان‌شاءالله هر چه زودتر شاهد زوال و از بین رفتن غده سرطانی اسرائیل در جامعه بشری خواهیم بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از