حالت تاریک
دوشنبه, 17 اردیبهشت 1403
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج):

اقتدار سپاه نظام استکبار را به وحشت انداخت

اقتدار سپاه نظام استکبار را به وحشت انداخت

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: از زمان تعرض رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران تا زمانی که دلاورمردان سپاه با عملیات وعده صادق به آنها پاسخ دادند، اسرائیلی‌ها در هراس و وحشت بودند.

  حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالرضا رستگار در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: تأسیس سپاه یکی از الهامات الهی بر ذهن امام خمینی (ره) بود که نشان از دوراندیشی، ژرف‌نگری و الهی بودن فرمان رهبر کبیر انقلاب دارد.

 وی افزود: بر اساس قانون اساسی رسالت سپاه پاسداران، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و این نهاد در همه زمینه‌های نظامی، فرهنگی، اجتماعی، علمی و اقتصادی توانسته است موفقیت‌های بزرگی کسب کند و صحنه‌های زرین و ماندگاری را خلق کند.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان با اشاره به آیه «أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ» گفت: امروز سپاه  امید دل‌های مستضعفان و مظلومان جهان و مبغوض و خار چشم دنیای استکبار است و این از شاخصه‌های پیامبر اکرم (ص)، ائمه معصومین (ع) و پیروان خاص آنها است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستگار با بیان اینکه افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که در خدمت ملت ایران باشند، عنوان کرد: در زمان وقوع سیل خوزستان که مردم روستاهای اهواز به‌شدت نگران خانه و زندگی‌شان بودند، سردار سلامی اعلام کرد، من و همه یارانم یک سیل‌بند می‌شویم و اجازه نخواهیم داد سیل وارد خانه‌هایتان شود و این روحیه والا بیانگر ایثار، ازخودگذشتگی و مردمی‌بودن این نهاد است.

 وی ادامه داد: همان‌طور که شهید حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس حماسه‌ای عاشورایی آفریدند، باید دانست امروز حاج‌قاسم‌ها در سپاه کم نیستند و نه‌تنها رسالت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی بر زمین نمانده؛ بلکه به مدد جان‌فشانی‌های غیورمردان سپاه پاسداران سرعت نیز گرفته است.

 نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) با اشاره به ضعف و استیصال رژیم جنایت‌کار صهیونیستی در برابر پاسخ کوبنده ایران، عنوان کرد: توانمندی‌های جمهوری اسلامی در جهان به حدی رسیده که قاطعانه به دشمن سیلی می‌زند و دشمن جرأت پاسخ‌ دادن را ندارد.

 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رستگاری افزود: از زمانی که کنسولگری ایران را مورد حمله رژیم منحوس اسرائیل قرار گرفت تا زمانی که دلاورمردان سپاه با عملیات وعده صادق به آن‌ها پاسخ دادند، اسرائیلی‌ها در هراس و وحشت بودند. این حرکت بزرگ، بی‌نظیر و مقتدرانه در طول تاریخ آرامش و شادی وصف‌ناپذیری برای مردم هدیه آورد.

 وی گفت: امروز در هر گوشه و کناری ملت ایران با شعف و شادی از افتخارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخن می‌گویند که توانسته است امنیت کشور را تأمین کند و برطرف‌کننده غم و اندوه مردم و عصبانی‌کننده دشمنان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از