حالت تاریک
جمعه, 14 اردیبهشت 1403

رفع آسیب‌های اجتماعی در اولویت است

رفع آسیب‌های اجتماعی در اولویت است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: در سال ۱۴۰۳ باید اقدامات هدفمندی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت دار استان انجام شود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»به نقل از روابط عمومی استانداری؛ عبدالله افرازه شهاوند در نشست مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی خوزستان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ باید اقدامات هدفمندی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت دار استان انجام شود.

وی افزود: پنج مسئله‌ای که با تلاش امور اجتماعی استانداری احصا شده باید نقشه راه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا بتوانند مداخله‌گری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به طرح ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: این طرح شامل پنج مرحله کافه کتاب، سینمای نوجوانی، خلاقیت‌های ذهنی موردنیاز نوجوانان، تشویق نوجوانان به مطالعه و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت است.

شهاوند بیان کرد: با توجه به اختلاف نظر‌هایی که در خصوص این طرح وجود داشت مقرر شد این طرح دوباره بررسی و پس از رفع موارد در نشست بعدی مطرح شود.

وی در خصوص ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس نیز گفت: قرار است این کنگره اواسط اردیبهشت در بندر بحران هندیجان برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: برای کنگره شعر فراخوان داده شده و حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که نیاز است تمهیدات اجرایی برای برگزاری آن اندیشیده شود.

وی در خصوص موضوع عفاف و حجاب نیز بیان کرد: موضوع عفاف و حجاب باید در نشست برش استانی سند مهندسی فرهنگی مطرح و کارگاه مربوطه اولویت‌های اصلی را احصا کند تا نقشه راهی برای سال ۱۴۰۳ باشد.

شهاوند با بیان اینکه مجریان این طرح مشخص شدند که باید حمایت شوند ادامه داد: تمهیدات نظارتی نیز باید اعمال تا ساز و کاری اجرایی فعالیت‌های طرح نیز مشخص شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از