حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه بندرامام در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد:

خلق حماسه‌ای دیگر با حضور حداکثری در انتخابات

امام‌جمعه بندر امام خمینی گفت: انتخابات یک رویداد بزرگ در ایران است که ملت ایران با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی می‌توانند حماسه‌ای دیگری را خلق کنند.

 حجت‌الاسلام جاسم عبادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تبریک عید غدیر خم به ملت شریف ایران پیرامون انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: با توجه به این که در آستانه انتخابات که یک رویداد بزرگ، مهم و تأثیرگذار در آینده انقلاب اسلامی است قرار داریم، امیدوارم ملت همیشه در صحنه ایران همان‌گونه که از تشییع پیکر آیت‌الله شهید رئیسی استقبال کردند بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را خلق و یاد و خاطره شهدای خدمت را زنده نگه دارند دشمنان ایران را ناامید کنند.

 وی با بیان این که به چه کسی رأی بدهیم، گفت: با توجه به این که مقام معظم رهبری در بیانات خود ویژگی‌های فرد اصلح را از جمله مؤمن، اهل تقوا، خداترس و شجاع باشد بیان کردند، تقوا داشتن می‌تواند فرد را در بزنگاه‌ها نجات دهد.

 امام‌جمعه بندر امام خمینی ویژگی دوم رئیس‌جمهوری را انقلابی بودن دانست و بیان کرد: رئیس‌جمهور باید معتقد به مبانی نظام جمهوری اسلامی باشد انقلاب را دوست داشته باشد و در تحقق آرمان‌های انقلاب گام بردار و نگاهش به غرب و فرهنگ غربی نباشد.

 وی گفت: ویژگی سوم رئیس‌جمهور باید کارآمد و با برنامه باشد؛ یعنی برنامه‌های ایشان برای چهار سالی که مسئولیت کشور را برعهده دارد مشخص باشد و برای پیشرفت کشور شب و روز را نشناسد فردی خستگی‌ناپذیر باشد.

 خطیب جمعه بندر امام عنوان کرد: ملت شریف ایران اگر در مناظره‌های که از صداوسیما پخش می‌شود آگاهی‌یافتن که نامزدی دارای برنامه‌های جهت پیشرفت کشور است و در مسئولیت‌های خود توانایی مدیریت قوی را داشته است می‌توانند با اطمینان به این نامزد رأی بدهند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از