حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان مطرح کرد:

ارزیابی تیم‌های امدادی مناطق دچار آب‌گرفتگی

ارزیابی تیم‌های امدادی  مناطق دچار آب‌گرفتگی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: در این مدت‌زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل‌ولای و آب از ۳۵ منزل مسکونی شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی هلال‌احمر خوزستان؛ وحید شعبانی اظهار کرد: ۱۶ شهرستان خوزستان در دو روز گذشته تحت‌تأثیر سامانه بارشی قرار گرفته بودند و در مناطقی شاهد وقوع سیلاب و آب‌گرفتگی بودیم.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان افزود: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال‌احمر استان در مدت یاد شده ۹۰ مورد عملیات امداد و نجات را انجام دادند و به ۲ هزار و ۱۵۲ نفر درگیر با آب‌گرفتگی امدادرسانی کردند.

در ادامه امیرعباس نجفی با اشاره به اینکه در این عملیات ۵۷ دستگاه خودروی امدادی به کار گرفته شد، اظهار کرد: در این مدت‌زمان، تیم‌های تخصصی سیلاب موفق به تخلیه گل‌ولای و آب از ۳۵ منزل مسکونی شدند.

 معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: تیم‌های امدادی در حال ارزیابی مناطق دچار آب‌گرفتگی هستند و همچنان عملیات امدادرسانی ادامه دارد.

 در دو روز گذشته شاهد فعالیت سامانه بارشی همرفتی در استان بودیم که اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به فعالیت این سامانه هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از