حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا مطرح کرد:

امدادرسانی سپاه در آب‌گرفتگی‌های اخیر اهواز

امدادرسانی سپاه در آب‌گرفتگی‌های اخیر اهواز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: همدلی و هم‌صدایی سپاه و دولت برای رفع مشکلات جامعه و خدمت‌رسانی به مردم مشهود است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه پنجشنبه با اشاره به کمک‌رسانی قرارگاه کربلا به مناطق دچار آب‌گرفتگی اهواز اظهار کرد: به دنبال بارش باران در روزهای گذشته، برخی از مناطق اهواز دچار آب‌گرفتگی شد که نیروی زمینی سپاه با همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان در حوزه رفع مشکل آب‌گرفتگی پای‌کار آمده است.

 وی افزود: منطقه باغ‌شیخ، خیابان ادهم، بازارچه صدف آخرآسفالت، کوی فاطمیه در بارندگی اخیر به دلیل بافت و زیرساخت‌های قدیمی، دچار آب‌گرفتگی شدند که این مجموعه با هشت دستگاه تانکر آب و لجن‌کش، به مدت ۴۸ ساعت جمع‌آوری آب‌های سطحی را آغاز کرد و همچنان این خدمت در برخی مناطق ادامه دارد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا گفت: دفع آب‌های سطحی از کوی فاطمیه و باغ‌شیخ تا بامداد پنجشنبه به طول انجامید و دیگر در این مناطق مردم برای تردد با مشکلی مواجه نیستند.

خادم سیدالشهدا ادامه داد: مجموعه شهرداری و آبفای استان نیز در کنار مجموعه قرارگاه کربلا در جنوب به صورت شبانه‌روز پای‌کار بودند و امید است با توسعه زیرساخت‌های فاضلاب شهری دیگر شاهد آب‌گرفتگی این معابر نباشیم.

وی گفت: سپاه و بسیج همواره در تمامی عرصه‌ها در کنار مردم هستند و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا عنوان کرد: امیدواریم در سال جدید با تعامل و همدلی بیشتر مجموعه سپاه و دولت در زمینه رفع مشکلات جامعه، خدمات بیشتری به مردم شریف خوزستان ارائه شده و دغدغه‌های مردم به حداقل برسد.

انتهای خبر/

 
 
 
  

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از