حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امروز ماه‌عسل مدال‌آوران خوزستانی است
در گفتگو با «رهیاب»؛

امروز ماه‌عسل مدال‌آوران خوزستانی است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نقش مؤثر هیئت‌های شهرستانی و ادارات ورزش شهرستان‌ها را در این موفقیت‌ها مؤثر دانست و گفت: این افتخارآفرینی‌ها ماه‌عسل زحمات مجموعه‌ای از ادارات، پرسنل و خود ورزشکاران است.

حمید بنی تمیم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» اظهار کرد: به نوبه خودم این افتخارآفرینی قهرمانان را به تک‌تک مردم کشورم خصوصاً خوزستانی‌ها تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: به اعتقاد بنده علاوه بر زحماتی که وزارت ورزش کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها کشیدند مجموعه سازمان ورزش استان هم با برنامه‌ریزی‌های نسبتاً خوبی که انجام داد موجب رقم‌خوردن این اتفاقات خوب در المپیک و پارالمپیک شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امروز برای مدال‌آوران، ماه‌عسل زحمات مجموعه‌ای از ادارات و پرسنل و خود ورزشکاران است که توانستند در عرصه بین‌الملل رکورد را بشکنند.

بنی تمیم درباره اهدای پاداش مدال طلای در نظر گرفته شده برای مدال‌آوران پارالمپیکی استان به صادق بیت‌سیاح علی‌رغم این‌که مدال او پس گرفته شد نیز گفت: حق او این پاداش است؛ زیرا هم رکورد پارالمپیک را در کلاس خود در پرتاب نیزه شکست و هم به مدال طلا رسید. ضمن این او یک کار دلی و اعتقادی انجام داد که مدالش پس گرفته شد و اصلاً حق او این نبود که مدالش را پس بگیرند.

وی ادامه داد: سال‌های سال نیز رضازاده وزنه‌بردار ایرانی دوبنده خود در میادین مختلف ورزشی را به نام حضرت ابوالفضل (ع) مزین می‌کرد. بیت‌سیاح هم به‌خاطر اعتقاداتش پرچم مقدس بانو ام‌البنین را به اهتزاز درآورد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همچنین طی چند روز پیش جوایز مدال‌آوران خوزستانی در المپیک را اهدا کردیم و پاداش پارالمپیکی‌ها هم امروز به‌حساب آن‌ها واریز خواهیم کرد.

وی در خصوص ۲۰۰ متر زمین مسکونی نیز طی جلسه‌ای که با مدیرکل مسکن و شهرسازی استان خوزستان، عنوان کرد: مقرر شد که مراحل واگذاری زمین‌های مسکونی به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی در هفته دفاع مقدس انجام شود همچنین پنج هکتار زمین زراعت چوب هم قرار است از سوی مدیرکل منابع طبیعی استان خوزستان انجام شود که امیدوارم با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از