حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امسال سرویس مدارس کمترین تنش را خواهد داشت
وعده شهرداری اهواز؛

امسال سرویس مدارس کمترین تنش را خواهد داشت

مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: امسال در مجموع ۴۵۰۰ سرویس در اختیار مدارس آموزش و پرورش قرار خواهیم داد که قطعاً به لحاظ جابه‌جایی دانش‌آموزان مشکلی نخواهیم داشت.

امیر صفی‌خانی در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز یکشنبه در سالن استانداری برگزار شد، اظهار کرد: سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی به‌منظور حمل‌ونقل باکیفیت و امن‌تر دانش‌آموزان طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: مبنای کار سامانه سپند در اختیار وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه حمل‌ونقل مسافر شهری است.

مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز گفت: این سامانه در سه نوبت ابتدای تیرماه، نیمه مردادماه و انتهای مردادماه برای ثبت‌نام دانش‌آموزانی که متقاضی سرویس مدرسه هستند فعال شد تا درخواست خود را ثبت کنند.

صفی‌خانی با اشاره به اطّلاع‌رسانی گسترده به‌منظور ثبت‌نام متقاضیان در سامانه سپند، بیان کرد: بارگذاری بخشنامه توسط رئیس آموزش و پرورش در سامانه شاد که بالاترین سامانه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش است، نمایش موشن نحوه ثبت‌نام در سامانه سپند توسط صدا و سیما، تمام بسترهای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی کادر مدرسه هنگام مراجعه حضوری خانواده‌ها از جمله روش‌های آگاهی‌بخشی ورود به سامانه سپند بوده است .

وی ادامه داد: با کمک سامانه سپند تمام رانندگان آزاد بر مربوط به سال گذشته را نظام‌مند کردیم.

مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه امسال تمام ناوگان حمل‌ونقل را در اختیار سرویس مدارس قرار می‌دهیم، عنوان کرد: ۲ هزار تاکسی موجود در تاکسیرانی در ساعت‌های شروع و اتمام مدارس در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

صفی‌خانی گفت: امسال در مجموع ۴۵۰۰ سرویس در اختیار مدارس آموزش و پرورش قرار خواهیم داد که قطعاً به لحاظ جابه‌جایی دانش‌آموزان هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: برای پوشش مدارس استثنایی در همه میادین سطح شهر اتوبوس در نظر گرفته شده است.

مدیر سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اهواز با بیان اینکه تاکنون ۲۲ هزار متقاضی سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: شاید اول مهرماه یک سری ناهماهنگی وجود داشته باشد اما امسال در زمینه سرویس مدارس کمترین تنش را خواهیم داشت.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از