حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛

شرکت در انتخابات واجب شرعی و سیاسی است

شرکت در انتخابات واجب شرعی و سیاسی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت:حضور گسترده در انتخابات هم ضرورت عقلی، شرعی و سیاسی است، چرا که دشمن را از اجرای توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دیگر خود ناکام خواهدکرد.

  فاضل عارف در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ پیرامون روز سرنوشت‌ساز یازدهم اسفندماه اظهار کرد: انتخابات پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش اساسی در طول عمر سیاسی کشور داشته و به عنوان اصلی‌ترین نماد مشارکت سیاسی مردم در جمهوری اسلامی ایران بوده است.

 وی افزود: موضوع انتخابات از دو جهت حائز اهمیت است؛ یکی از منظر داخلی و دیگر از منظر خارجی. قطعاً مشارکت بالای مردم در انتخابات می‌تواند گامی در جهت تشکیل یک مجلس مردمی بوده که هم رضایتمندی مردم را به دنبال دارد و هم نشانه اقتدار کشور است. از منظر خارجی نیز زمانی که دشمنان می‌بینند مردم ما از صبح زود پای صندوق رأی آمده و ساعت‌ها در صف می‌ایستند تا رأی دهند، قطعاً در برنامه‌های خود تجدیدنظر کرده و مأیوس می‌شوند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک گفت: طبق بیانات رهبر انقلاب، مسیر انتخابات بر چهار مؤلفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت استوار است. مردم شریف، نجیب و شهیدپرور ایران اسلامی همواره پای‌کار نظام بوده‌اند و در همه عرصه‌های موردنیاز انقلاب، حضور فعال و چشمگیری داشته‌اند.

 وی با بیان اینکه سرمایه اجتماعی کشور با حضور مردم در انتخابات سنجیده می‌شود، عنوان کرد: آنچه در انتخابات، برای ما در اولویت نخست قرار دارد مسئله حضور گسترده و مشارکت حداکثری است. چون اقتدار نظام اسلامی را در جهان آشکار و متجلی می‌سازد و تثبیت‌کننده امنیت کشور است.

 عارف ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات منجر به تثبیت پایه‌های نظام شده و دشمنان و مخالفان نظام اسلامی نیز متوجه خواهند شد که نظام ما مردمی و متکی به حضور مردم است. تاکنون مردم همراهی خود را با نظام در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند. ان‌شاءالله این بار نیز با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی این اتفاق رقم خواهد خورد.

 وی عنوان کرد: تجربه ملت بزرگ ایران نشان داده است که در روزهای سخت حماسه‌ها ساخته‌اند. قطعاً این بار هم با حضور گرم و آگاهانه خود دشمنان را ناامید و ملت ایران را عزتمندتر از گذشته خواهند کرد.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از