حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امنیت کشور نتیجه فداکاری سربازان گمنام امام‌زمان
یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی خوزستان برگزار شد؛

امنیت کشور نتیجه فداکاری سربازان گمنام امام‌زمان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت اطلاعات بر اساس ایثار و فداکاری بنیان‌گذاری شده و واقعاً امروز آرامش و امنیتی که در کشور داریم، نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه سربازان گمنام امام‌زمان (عج) است.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محسن رضایی شنبه در مراسم چهلمین سالگرد تأسیس وزارت اطلاعات و یادواره ۲۸۱ شهید جامعه اطلاعاتی خوزستان به این استان سفر کرده بود با بیان اینکه اطلاعات و عملیات قبل از پیروزی انقلاب از سوی نیروهای انقلابی که در کنار امام خمینی (ره) حضور داشتند آغاز شد اظهار کرد: سربازان گمنام از خود و خانواده خود می‌گذرند تا با رشادت از مردم کشور دفاع کنند.

 وی با بیان اینکه مشکل امروز ما با رژیم صهیونیستی، تروریسم صنعتی است، افزود: تمام شبکه‌های اطلاعاتی استکبار جهانی با رژیم صهیونیستی در یک شبکه جهانی به یکدیگر متصل هستند که در مقابل آنان وزارت اطلاعات ایران ایستاده است و نیروهای اطلاعاتی ما با تمام توان در حال مقابله با آنان است.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به عملیات انتقام ترور اسماعیل هنیه گفت: نیروهای ما در کمین هستند و طرف مقابل در سنگر خود قرار گرفته که یک لحظه و یک روز این گلوله شلیک خواهد شد.

 وی در پایان تأکید کرد: شجاعت و اقتدار ما باید همراه باتدبیر باشد که این چنین است.

 خون شهدا امنیت و آرامش در جامعه را بیمه کرده است

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید اسماعیل خطیب در حاشیه این مراسم با تأکید بر رشادت، فداکاری، ایثار و شجاعت گمنامان شهید کشور اظهار کرد: آنچه که امروز مردم ما از امنیت و آرامش در جامعه می‌بینند بیمه خون شهدا است.

 وزیر اطلاعات افزود: سربازان گمنام امام‌زمان با رشادت‌های خود تا آخرین نفس پای انقلاب و دفاع از کشور ایستاده‌اند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از