حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛

انتخاب اصلح بیانگر میزان اهمیت انتخابات است

انتخاب اصلح بیانگر میزان اهمیت انتخابات است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: راه‌حل این مشکلات و لازمه خوزستان، انتخاب نمایندگان توانمند، بر اساس شاخص‌هایی است که رهبر انقلاب بیان فرموده‌اند.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ پیرامون اهمیت گزینش فرد اصلح در انتخابات اظهار کرد: حضور در انتخابات یازدهم اسفند اهمیت بسیاری دارد، در خیلی از نقاط کشور انتخاب شایسته سبب رشد و توسعه شده است؛ بنابراین با انتخاب صحیح می‌توان بسیاری از مشکلات و مسائل را در کشور و خوزستان حل کرد.

 وی افزود: گاهی مردم به‌خاطر سختی‌ها و مشکلات معیشتی که دارند در برابر این حقیقت واکنش نشان می‌دهند. ما این سختی‌ها را انکار نمی‌کنیم، ولی باید دانست که با وجود شرایط و تحریم‌هایی که دشمن بر ما تحمیل کرده است ایران به جایگاه ارزشمندی در عرصه‌های مختلف دست‌یافته است.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: راه‌حل این مشکلات و لازمه خوزستان، انتخاب نمایندگان توانمند، بر اساس شاخص‌هایی است که رهبر انقلاب بیان فرموده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، تقویت نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان نقش یک نماینده را قانون‌گذاری و رسیدگی به مطالبات مردمی دانست و ادامه داد: یکی از مشکلات عمده خوزستان بحث اشتغال است که دشمن با تبلیغات سو و اختلاف‌افکنی میان اقوام همواره از آن بهره‌برداری می‌کند و یکی از آفات هم تحمیل برخی نیروها به دستگاه و ادارات مختلف توسط برخی نماینده‌ها برای شروع به کار است در حالی آن دستگاه ظرفیت نیروهای کار مشخصی دارد.

 حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: رأی هر کدام از ما، از یک‌سو رأی به راه امام و شهدا است و از سوی دیگر حق قانونی برای رشد کشور شمار می‌رود.

وی ادامه داد: باید هم عزم خودمان برای حضور در این انتخابات جدی باشد و هم دوستانمان را تشویق به حضور در انتخابات کنیم. ضمن اینکه کاندیداها در بحث تبلیغات باید وضعیت اقتصادی را هم مدنظر داشته باشند. برخی کاندیداها واقعاً اسراف می‌کنند و نمی‌دانم این پول‌های میلیاردی از کجا می‌آید و این نوع اسراف، بهترین دلیل بر عدم لیاقت این کاندیدا است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان اضافه کرد: اینجانب از همه آحاد ملت ایران دعوت می‌کنم با شور و شعور انقلابی و با لبیک گفتن به دعوت رهبر فرزانه انقلاب با شوق و اشتیاق در انتخابات یازدهم اسفند مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی شرکت کنند و برای بار دیگر خاک یأس بر دهان دشمنان این مرزوبوم بپاشند. 

انتهای پیام/


 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از