حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون مسکن راه و شهرسازی خوزستان مطرح کرد:

انتخاب ۷ نفر به‌عنوان هیأت اجرایی نظام‌مهندسی

انتخاب ۷ نفر به‌عنوان هیأت اجرایی نظام‌مهندسی

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در راستای اجرای ماده ۶۲ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان اعضای هفت‌نفره هیأت اجرایی انتخاب شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی؛ میثم آذرسا با اشاره به برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام‌مهندسی و ساختمان خوزستان در سال جاری اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۶۲ آیین‌نامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی و کنترل ساختمان اعضای هفت‌نفره هیأت اجرایی انتخاب شدند.

وی، هدف از برگزاری این دوره از انتخابات را رعایت ضوابط اجرایی شیوه‌نامه قانون نظام‌مهندسی و انتخاباتی سالم عنوان کرد و گفت: ملاک دعوت و انتخاب افراد در این جلسه، تعهد، تخصص، خوشنامی و تجربه بوده تا با همکاری بین‌بخشی، فرایند انتخابات به نحو مطلوب و مطابق قوانین اجرا شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به برگزاری دهمین دوره انتخابات سازمان نظام‌مهندسی کشور در سال جاری افزود: با برگزاری انتخابات هیأت اجرایی در تلاشیم تا به‌نوعی مقدمات شرایط انتخاب اعضای هیأت مدیره نظام‌مهندسی را هم‌زمان با انتخابات سراسر کشور فراهم کنیم.

وی گفت: هیأت نظارت بر انتخابات که متولی آن اداره کل راه و شهرسازی است، بر اساس قوانین و شیوه‌نامه موجود، بر عملکرد هیأت اجرایی انتخابات نظام‌مهندسی، نظارت خواهد داشت.

آذرسا بیان کرد: با دعوت از ۱۴ نفر از مهندسان، انتخابات بین آنها برگزار شد و فرایند هاشمی زاده، سید عبدالله حسینی دهدشتی، مصطفی گودرزی، محمد سعید سمیع، مهران علم الهدائی، پوریا دشتی‌زاده و سید محمود جزایری مقدس با کسب اکثریت آرا به‌عنوان اعضای اصلی هیأت اجرایی این دوره از انتخابات نظام‌مهندسی استان انتخاب شدند.

خبرنگار/ ابوالفضل فریدی‌فر

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از