حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403

۶طرح ورزشی‌وآموزشی در اندیمشک به بهره‌برداری رسید

۶طرح ورزشی‌وآموزشی در اندیمشک به بهره‌برداری رسید

فرماندار اندیمشک گفت: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری اندیمشک؛ یوسف زمانی‌اصل با بیان این‌که زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان با سرعت در حال توسعه و ارتقا است اظهار کرد: چهار زمین چمن مصنوعی در شهر‌های آزادی و چمگلک و همچنین روستای قلعه مختار و پارک چهارم آذر اندیمشک از جمله طرح‌های ورزشی است که به بهره‌برداری رسید.

وی با هزینه احداث هر یک از این زمین‌های چمن مصنوعی را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و افزود: هزینه احداث این چهار زمین ورزشی در مجموع ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات مسؤلیت‌های اجتماعی وزارت نفت تامین شده است.

فرماندار اندیمشک تکمیل پیست موتورسورای را یکی از مطالبه‌های مهم جوانان این شهرستان دانست و گفت: تکمیل این پیست موتورسواری که چندین سال احداث آن با وقفه مواجه شد به دلیل ظرفیت‌ها و علاقه‌مندی جوانان اندیمشک به عنوان اولویت پیگیری و انتظار چندین ساله سرانجام به پایان رسید.

زمانی‌اصل افزود: طرح پیست موتورسواری اندیمشک با اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد ریال و به طول ۲ کیلومتر از محل اعتبارات اهدایی وزارت نفت به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی به عنوان اولویت در دستور کار است و در این مسیر، توسعه زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی و تجهیز هیات‌های ورزشی نیز هدف گذاری شده است.

زمانی اصل گفت: همچنین امروز ️مدرسه ۶کلاسه برکت شهدای شهرک دوکوهه اندیمشک نیز افتتاح شد که برای احداث این طرح آموزشی ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از