حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
«رهیاب» گزارش می‌دهد:

اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است

اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است

مردم اندیمشک که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه ویژه رئیس‌جمهور شهید رئیسی، پس از مدت‌ها طعم خوش عدالت و حل مشکلات را دوباره چشیده بودند امروز در سوگ ازدست‌دادن عزیز خود در سرتاسر شهر هستند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ظهر دیروز که خبر سانحه هلی‌کوپتر حامل رئیسی جمهور محبوب و همراهان ایشان رسانه‌ای شد، بیم و امید با استرس همراه شد و دقیقه‌به‌دقیقه مردم در سراسر کشور در جستجوی خبر سلامت ایشان و همراهانشان در سایت‌ها، کانال‌ها و پیج‌ها به‌سرعت جستجو می‌کردند.

 هرچه که زمان جلوتر می‌رفت ترس مردم در کشور بیشتر و بیشتر شد، ختم صلوات‌ها شروع و همه مردم ایران و بخصوص مردم خوزستان و به‌صورت ویژه شهرستان اندیمشک از مقبره شهدای گمنام تا مساجد هر محله، شهرک و روستاها در شهر دست به دعا شدند تا شاید، شاید معجزه‌ای ببینید.

 اما سحرگاه وقتی خبر شهادت رئیسی جمهور خدمتگزار و همراهان عزیزشان از منابع رسمی اعلام شد تمام امیدها نابود و پیر و جوان عزادار شد و ماتم عجیبی همه شهر را فراگرفت.

 شهید رئیسی در دوره کوتاه‌مدت ریاست‌جمهوری خود دو بار به شهرستان یک هزار شهید اندیمشک سفر کرد و پیگیر مسائل و مشکلات مردم شد و چندین طرح عمرانی و فرهنگی را افتتاح کرد تا بار دیگر اندیمشک جان دوباره‌ای از محبوب خود بگیرد.

 پنجشنبه هفتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ رئیس‌جمهور شهیدمان در مصلی نمازجمعه اندیمشک با طیف عظیمی از مردم دیدار داشت، قبل از ورود ایشان مردم با شعار «صلی علی‌محمد یاور رهبر آمد» به استقبالشان رفتند تا یاد شهید رجائی را دوباره زنده کنند.

شهید رئیسی در ابتدای فرمایشات خود با اشاره به نیاز مبرم به تولید اشتغال در شهرستان اندیمشک از بررسی‌های صورت‌گرفته مسئولان برای حل هرچه سریع‌تر و بدون فوت زمان گفتند و دستور پیگیری حل مشکلات کارخانه سیمان شهر برای ایجاد اشتغال و تولید را به معاون اجرایی خود صادر کردند.

 ایشان همچنین با اشاره به اراضی مناسب موجود در اندیمشک و استان خوزستان فرمودند: علاوه بر کیفی‌سازی کشاورزی در این خطه، باید سرعت ساخت مسکن در این استان افزایش تا مشکلات جوانان در خصوص مسکن و ازدواج حل شود.

 رئیسی جمهور شهید و محبوب ایران همچنین اولین مسافر پروژه خط ریلی اهواز - اندیمشک در این سفر بودند و دستور تکمیل و پشتیبانی کامل این پروژه را برای تسهیل رفت‌وآمد مردم را صادر کردند.

 آیت‌الله شهید رئیسی در سفر دیگری به اندیمشک طرح عظیم آبرسانی غدیر که باهدف تأمین آب ۲۶ شهر و هزار روستای استان خوزستان که موجب تأمین آب شرب ۵۲ درصد جمعیت این استان می‌شود را افتتاح کرد.

 مردم اندیمشک که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و توجه ویژه رئیس‌جمهور شهید رئیسی، پس از مدت‌ها طعم خوش عدالت و حل مشکلات را دوباره چشیده بودند امروز در سوگ ازدست‌دادن عزیز خود در سرتاسر شهر مراسم‌های را برپا و عزاداری را به سبک و سیاق خود برگزار کردند.

 و اما تجمع متمرکز مردم اندیمشک در میدان اصلی شهر، میدان امام خمینی (ره) در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه بود که همه اقشار شهرستان، کودک، جوان، پیر، کارمند، کارگر، معلم، راننده، دکتر، محصل، دانشجو، نظامی، روحانی و... شرکت کردند و برای ازدست‌دادن خدمتگزار ملت و کشور و همراهش، به سینه‌زنی و دادن شعارهای انقلابی پرداختند و یادآور شدند راه پرافتخار و جهادی ایشان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است
اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است
اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است
اندیمشک در سوگ شهید خدمت‌رسان است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از