حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهید «بهروز مرادی»:

انسان باید در برابر امتحان الهی صبر کند

انسان باید در برابر امتحان الهی صبر کند

شهید بهروز مرادی در بخشی از وصیت‌نامه خود می‌نویسد: شرط پیروزی ثابت‌قدمی در برابر همه مشکلات است و ما با استقامت و صبر در مقابل این مشکلات است که آزمایش می‌شویم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید بهروز مرادی یکم دی ۱۳۳۵ در شهرستان خرمشهر به دنیا آمد. دانشجوی دوره کارشناسی در رشته صنایع‌دستی و آموزگار بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم خرداد ۱۳۶۷ با سمت فرمانده دسته در شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار او در زادگاهش قرار دارد.

 بخشی از وصیت‌نامه شهید بهروز مرادی: 

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمد رسول الله

 اینجانب بنده گناهکار بهروز مرادی به زبان امام امت و به‌عنوان بسیجی در جنگ وارد و به اختیار خودم و به‌خاطر حراست از خون پاک شهدای اسلام و دفاع از جمهوری اسلامی ایران برخاسته و با خود عهد نموده‌ام تا من سلطه ابرقدرت‌ها و نابودی نجات‌بخش دین به حریم استقلال آزادی جمهوری اسلامی استقامت و پایداری نمایم و اکنون نیز می‌دانم که چرا باید به دشمن هجوم برد و بر اساس همین آگاهی است که در عملیات شرکت می‌کنم.

دشمن امروز صلح را گدایی می‌کند

معتقد هستم که ما پیروز خواهیم شد و برای رسیدن به پیروزی نیز باید از همه چیز گذشت و دنیا را برای اهلش گذاشت و از سوراخ‌های تنگ و تاریک محافظه‌کاری باید بیرون آمد.

 دشمن امروز صلح را گدایی می‌کند و با حیله و تزویر و تبلیغات سرسام‌آور جهانی در صدد پوشاندن چهره کریه خود است.

خوش‌باورهای راحت‌طلب و عافیت‌جو که با هر مخالفتی موافقت دارند و تاکنون هم نه‌تنها هیچ قدمی در راه پیروزی این انقلاب برنداشته‌اند؛ بلکه همیشه در اولین فرصت در صدد ضربه‌زدن به آن بوده‌اند و عمداً یا سهواً به این ساز رقصیده‌اند و در هر محفلی چه اینجا و چه در خارج از دایره انقلاب پای میز هرزگی به‌عنوان ایرانی وطن‌پرست! یا این سازمان دمکراتیک و یا آن رادیو و روزنامه بهمان و یا در دفاع از من بسیجی که اصلاً او را قبول ندارم و برای او هم هیچ ارزش قائل نیستم نزد اربابان و مدعیان دروغین حقوق بشر یا مدعیان صلح دایه عزیزتر از مادر شده و اشک تمساح می‌ریزند و فریاد وا اسلاما سر می‌کشند و هر روز یک دروغ توی بوق می‌کنند و آن‌قدر صدایش را بلند می‌کنند... تا جایی که امر بر خودشان هم مشتبه می‌شود و قداست می‌گویند.

باید دشمن را همچون علف‌های هرز از ریشه جدا کرد

دشمن که این چنین کریه و جانی است از بیرون به انقلاب حمله می‌کنند و آنها که این چنین منافق و ریاکار و دغل کارند از دوران انقلاب را نشانه رفته‌اند. در این میان ما می‌مانیم و یک مبارزه جانانه و همه‌جانبه عزیزان من باید مبارزه کرد باید دشمن را از میدان بدر کرد باید علف‌های هرز را از ریشه بیرون آورد و منطقه را سم‌پاشی کرد تا مزرعه انقلاب از آفات در امان بماند.

 ما با استقامت و صبر در مقابل مشکلات است که آزمایش می‌شویم

کوتاه کنم که وقت تنگ است و عملیات هم ساعاتی دیگر شروع می‌شود و خدا می‌داند چه خواهد شد.

هم او که می‌گوید: «الیس صبح بقریب» «آیا صبح پیروزی نزدیک است.»

ما به این پیروزی معتقدیم زیرا خدا خود وعده آن را به ما داده است.

«ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامک» شرط پیروزی ثابت‌قدمی در برابر همه مشکلات است و ما با استقامت و صبر در مقابل این مشکلات است که آزمایش می‌شویم ما امیدواریم که همه در نزد خدای بزرگ سرافراز از این آزمایش الهی بیرون آییم و انقلاب خود را به صاحب حقیقی او آقا امام زمان تحویل دهیم.

عزیزان من فراموش نکنید که برای پیروزی بهایی بس گران باید پرداخت؛ زیرا پیروزی را توی سینی نگذاشته‌اند که دو دستی بخواهند با ما تحویل دهند. پس کسب پیروزی همت می‌خواهد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از