حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403

انقلاب اسلامی نماد مقاومت در برابر ظلم است

انقلاب اسلامی نماد مقاومت در برابر ظلم است

امام‌جمعه آبادان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز در هر کشوری ندای آزادی بلند می‌شود، آزادگان و آزادی‌خواهان عالم لبیک‌گویان دست بلند می‌کنند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی درویش نژاد در نمازجمعه این هفته اظهار کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران در این نیم‌قرن اخیر نه‌تنها ذره‌ای از خاک جمهوری اسلامی کم نشده؛ بلکه مرزهای فیزیکی جمهوری اسلامی محکم و مرزهای معنوی ما در کیلومترها آن‌طرف‌تر از نظام جمهوری اسلامی پایدار است.

 وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز در هر کشوری ندای آزادی بلند می‌شود، آزادگان و آزادی‌خواهان عالم لبیک‌گویان دست بلند می‌کنند. اگر انقلاب اسلامی نبود، امروز مقاومت، حلقه‌ها و گروه‌های آن در سراسر جهان شکل نمی‌گرفتند.

 امام‌جمعه آبادان گفت: به برکت تفکر امام راحل و انقلاب شکوهمند اسلامی است که امروز از یمن و لیبی تا فلسطین و لبنان و عراق همه محکم و استوار مقاومت می‌کنند.

 درویش نژاد تأکید کرد که بسیاری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مردم نمی‌دانند و افزود: امروز خیلی‌ها بیرون از فضاهای مذهبی ما، اطلاعی از پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ندارند. همچنین دوستان، آشنایان، بستگان من و شما از پیشرفت‌های نظام اسلامی خبردار نیستند واین وظیفهٔ من و شماست که اطلاع‌رسانی کنیم.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از