حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
در اولین جمعه سال 1403؛

اهوازی‌ها در حمایت از فلسطین به پا خواستند

اهوازی‌ها در حمایت از فلسطین به پا خواستند

مردم اهواز پس از اقامه اولین نمازجمعه سال ۱۴۰۳ در حمایت از مردم مظلوم غزه به خیابان‌ها آمدند و خشم و نفرت و انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 به گزارش اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ هم‌زمان باگذشت بیش از هفت ماه از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه مردم ولایت‌مدار اهواز در محکومیت اسرائیل برای چندین‌باره به میدان آمدند.

نمازگزاران اهوازی پس ازاولین اقامه نمازجمعه « سوم فروردین ماه»  با حضور پررنگ خود در «حمایت از مردم فلسطین»، جنایات جنگی رژیم کودک‌کش در غزه را به خیابان آمدند و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند و با راهپیمایی از مصلای امام خمینی تا چهارراه آبادان با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جنایات صهیونیسم جهانی را محکوم کردند.

 شرکت‌کنندگان با مشت‌های گره‌کرده سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم کردند همچنین با دردست‌داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، شهید قاسم سلیمانی، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، حمایت خود را از مقاومت اسلامی در سرزمین‌های اشغالی اعلام کردند.

 اقشار مختلف مردمی شعارهای «حکومت اسرائیل خانه عنکبوت است»، «اسرائیل، امریکا، مرگتان باد»، «لبیک یا خامنه‌ای» و «مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا» را سر دادند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از