حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

اولین روستای ‌خوزستان‌ مجهز به اینترنت پرسرعت شد

اولین روستای ‌خوزستان‌ مجهز به اینترنت پرسرعت شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: روستای «برج بمونی آقا» از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان به عنوان اولین روستا در استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خانگی و اینترنت پرسرعت شد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی مخابرات استان خوزستان؛ رحیم فلاح‌زاده اظهار کرد: با تأمین زیرساخت‌های نوین ارتباطی در راستای اجرای نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار، روستای «برج بمونی آقا» از توابع بخش مرکزی شهرستان بهبهان به عنوان اولین روستا در استان خوزستان مجهز به فیبر نوری خانگی و اینترنت پر سرعت ftth مخابرات شد.

 وی افزود: پروژه نهضت جهادی فیبر مخابرات به منظور ارائه خدمات بر بستر فیبر نوری در تمام شهرستان‌های استان در حال اجرا است و در روستاها نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته زیرساخت فیبر نوری ایجاد خواهد شد تا مردم استان در تمامی نقاط بتوانند خدمات و سرویس‌های نوین مخابراتی را بر بستر فیبر نوری دریافت کنند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تأمین زیرساخت‌های به‌روز و مدرن ارتباطی و عملیاتی‌شدن پروژه نهضت جهادی فیبر منازل و کسب و کار مخابرات و ارائه خدمات نوین ارتباطی در توسعه اشتغال‌زایی، افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای کیفیت اشتغال بسیار مؤثر بوده و با اجرای این پروژه مهم و ملی و ارائه سرویس‌های جدید و خدمات دیتای ftth مخابرات بر بستر فیبر با سرعت‌های بالا، قطعاً شاهد شکوفایی اقتصادی در این روستا خواهیم بود.

فلاح‌زاده عنوان کرد: متقاضیان ساکن در روستای گردشگری و تاریخی «برج بمونی آقا» به منظور استفاده از این فنّاوری و سرویس جدید دیتای مخابراتی ftth بر بستر فیبر نوری می‌توانند، به امور مشترکین مخابرات شهرستان بهبهان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از