حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده انتظامی دزفول مطرح کرد:

بازداشت سارقان به عنف توسط پلیس دزفول

بازداشت سارقان به عنف توسط پلیس دزفول

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در معابر شهری در سطح این شهرستان موضوع دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ سرهنگ روح اله یاری زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به عنف در معابر شهری در سطح این شهرستان موضوع دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۴ با انجام اقدامات فنی پلیسی و تسلط اطلاعاتی موفق به شناسایی محل مخفیگاه و هویت اعضای سه‌نفره باند سارقان به عنف شده که پس از هماهنگی با مرجع قضایی طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول در ادامه با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و یک دستگاه وانت‌بار بکار رفته در سرقت‌ها و دیگر آلات سرقت از مخفیگاه متهمان بیان کرد: در تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط پلیس متهمان به یک سرقت به عنف مسلحانه و ۴ فقره سرقت عادی در سطح شهرستان معترف شدند.

سرهنگ یاری زاده در خاتمه با اشاره به سوابق کیفری متهمان عنوان کرد: دراین‌خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از