حالت تاریک
جمعه, 28 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

با عشق به خدا دل از دنیا بریدم

با عشق به خدا دل از دنیا بریدم

شهید فتح‌اله مرزبان در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ایمان من به خدا و امام چنان بود که جای لذت‌های دنیوی را پر کرده بود. راهی را می‌روم که برادران شهیدم رفته و می‌روند و امیدوارم که بعد از من بچه‌هایم در این راه حق قدم بردارند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید فتح‌اله مرزبان نهم فروردین ۱۳۳۱، در شهرستان اندیمشک دیده به جهان گشود. پدرش اسدالله (فوت ۱۳۴۳) و مادرش دولت خانم نام داشت. تا چهارم ابتدایی درس خواند. کارگر بنایی بود. سال ۱۳۵۵ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و سوم آبان ۱۳۵۹، با سمت نیروی واحد تدارکات در کرخه هنگام انجام مأموریت بر اثر اصابت ترکش خمپاره دچار سانحه رانندگی شد و به شهادت رسید. مزار وی در بهشت زهرا زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید فتح‌اله مرزبان:

سلام و درود بر امام امت خمینی بت‌شکن و امت رزمنده ایران و اسلام.

من فتح اله مرزبان بنام الله قدم در راه پیکار و با ستمگران و کفار بعثی گذاشتم و زمانی که از زندگی، زن و بچه دست کشیدم و راهی حق و حقیقت شدم به هیچ‌چیز جز اسلام فکر نمی‌کردم و بارها به من می‌گفتند که چرا از زندگی و لذت‌های آن دوری کرده و شب و روزت را در مخاطره گذاشته‌ای؟

اما از جایی که ایمان من به خدا و امام چنان بود که جای لذت‌های دنیوی را پر کرده بود به این حرف‌ها بی‌اعتنا بودم و می‌گفتم بیست و هفت سال خوشی کافی است بقیه عمرم را می‌خواهم وقف اسلام نمایم و شاید خودم را در راهی بجویم که برادران شهیدم رفته و می‌روند و امیدوارم که بعد از من بچه‌هایم در این راه حق قدم بردارند.

 در ضمن در این دنیا چیزی ندارم جز همسری و سه فرزند که آن هم خدایشان بزرگ است، بیشتر از این چیزی ندارم.

 امیدوارم که خداوند موفق و پیروزتان گرداند. آمین یا رب‌العالمین .

 والسلام
 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از