حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
با مطالعه فکر خود را قوی کنید
فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمزه علی احمدی»؛

با مطالعه فکر خود را قوی کنید

شهید حمزه علی احمدی در وصیت نامه خویش می نویسد: از دوستان کوچکم از ابتدایی و راهنمایی تا دبیرستانی می خواهم در مساجد و جلسات مذهبی شرکت کنند و با عبادت دل خود را و با مطالعه فکر خود را و با ورزش جسم خود را قوی کنند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید حمزه علی احمدی در دوم شهریور ۱۳۴۱ در شهرستان ایذه دیده به جهان گشود. دوران ابتدایی، راهنمایی و متوسطه را در زادگاه خود گذراند و دیپلم را در رشته علوم‌تجربی اخذ کرده و از سال ۱۳۵۶ از جمله اولین گروه جوانان مسجدی بود که در دوران انقلاب از پیشگامان نهضت در شهرستان ایذه بودند. سرانجام وی در سیزدهم مهرماه ۱۳۶۱ در منطقه شرهانی به شهادت رسید.

متن وصیت‌نامه شهید حمزه علی احمدی: 

 من آرزو داشتم جامعه‌ای را ببینم که امام زمان (عج) آن را می‌سازد و در آن غیر از راستی و ایمان و اعمال صالح چیزی نیست. من آرزو داشتم که درد و رنج تمام مادران برداشته شود. من آرزو داشتم که نوجوانان و کودکان از همان آغاز زندگی در مسیر هدایت که اسلام است قدم بردارند.

 مراقب عفت مذهبی خود باشد

 از خواهران مکتبی می‌خواهم که انجام‌دادن فعالیت مذهبی را موقعی بپذیرند که به عفت اسلامی آن‌ها کوچک‌ترین لکه‌ای وارد نکند و از دیگر خواهران می‌خواهم که خود را با لباس و طلا و نقره زینت ندهند، اینها زرق و برق دروغین است.

 در مجالس مذهبی شرکت کنید

 از دوستان کوچکم از ابتدایی و راهنمایی تا دبیرستانی می‌خواهم در جلسات مذهبی و در مسجد و جاهای دیگر شرکت کنند و با عبادت دل خود را قوی کنند و با مطالعه فکر خود را قوی کنند و با ورزش جسم خود را قوی کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از