حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
باشهدا؛

بخشی از وصیت‌نامه تکان‌دهنده شهید پیچک

بخشی از وصیت‌نامه تکان‌دهنده شهید پیچک

بگذار بگویند حکومت دیگری بعداز حکومت علی(ع) به نام حکومت خمینی با هیچ ناحقی نساخت تا... سرنگون شد! ما از سرنگونی نمی‌ترسیم، از انحراف می‌ترسیم!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛بخشی از وصیت‌نامه تکاندهنده شهید غلامعلی پیچک که گویا برای حال‌وهوای امروز ما و لزوم عدم انفعال در جنگ شناختی نوشته شده است:

جنازه مرا بر روی مین ها بیاندازید، تا منافقین فکر نکنند، ما در راه خدا از جنازه مان دریغ داریم، به دامادیِِ دو ماهه من نگریید، دامادیِ بزرگی در پیش داریم.

 خدا کند که حکومت سرنگون گردد، اما منحرف نگردد، چون انحراف، خیانت به خون شهداست. بگذارید بگویند حکومت دیگری هم به جز حکومت علی (ع) بود به نام خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد، ما از سرنگونی نمی هراسیم بلکه از انحراف می ترسیم.

مسئولیت ما مسئولیت تاریخ است. بگذارید بگویند حکومت دیگری بعد از حکومت علی بود به اسم حکومت خمینی که با هیچ ناحقی نساخت تا سرنگون شد . ما از سرنگونی نمی‌ترسیم . از انحراف می‌ترسیم.


‌جنازه ی مرا روی مین‌ها بیندازید که منافقین فکر نکند ما در راه خدا از جنازه‌مان دریغ داریم . به دامادی دوماهه ی من نگاه نکنید که دامادی بزرگی در پیش دارم ...

من در این راهی که انتخاب کرده ام، سختی بسیار کشیده ام؛ خیلی محرومیت‌ها لمس نموده ام.

همه ی هدفم این است که زحماتم از بین نرود.

از خدا می خواهم که حتماً این کارها را از من قبول کند و اجرم را بدهد.

اجر من تنها با شهادت ادا می شود و اگر در این راه شهید نشوم، همه زحماتم هدر رفته است.

رهبر معظم انقلاب در رثای این شهید والامقام نوشتند: درود خدا و فرشتگان و صالحان بر سردار شجاع و صمیمی و فداکار اسلام، غلامعلی پیچک، شهیدی که در دشوارترین روزها مخلصانه‌ترین اقدام‌ها را برای پیروزی در نبرد تحمیلی انجام داد.

یادش به خیر و روحش شاد"

 
پایان پیام/
بخشی از وصیت‌نامه تکان‌دهنده شهید پیچک

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از