حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه شهید شیرعلی صالحی؛

برای نجات اسلام به جبهه‌ها هجوم ببرید

برای نجات اسلام به جبهه‌ها هجوم ببرید

شهید شیرعلی صالحی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای امت مسلمان ایران، هرگز جبهه‌ها را ترک نکنید و برای نجات اسلام، آزادی قدس و کربلا به جبهه‌ها هجوم ببرید و دشمن را سرکوب کنید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید شیرعلی صالحی یکم فروردین ۱۳۴۶، در روستای بیکاه از توابع شهرستان رودان چشم به جهان گشود. پدرش علی و مادرش کلثوم نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به‌عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم مرداد ۱۳۶۵، در هورالعظیم بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

 فرازی از وصیت‌نامه شهید شیرعلی صالحی: 

 برای نجات اسلام و آزادی قدس، دشمن را سرکوب کنید

 بسم رب الشهداء و الصدیقین

 با سلام و درود به امام امت، خمینی بت‌شکن و با سلام به همه شهیدان اسلام که با خون خود این انقلاب را آبیاری کرده‌اند، اینجانب شهید «شیرعلی صالحی» وصیت خود را شروع می‌کنم.

 اینجانب «شیرعلی صالحی» که برای دفاع از اسلام و نجات محرومین به جبهه حق علیه باطل آمده‌ام وصیت می‌کنم که ای امت مسلمان ایران، هرگز جبهه‌ها را ترک نکنید و برای نجات اسلام، آزادی قدس و کربلا به جبهه‌ها هجوم ببرید و دشمن را سرکوب کنید.

 سلام مرا به امام خمینی برسانید و شما امت مسلمان ایران، تا می‌توانید امام را دعا کنید. ای پدر و مادر عزیزم در تشییع‌جنازه من هرگز گریه نکنید و اشک نریزید و به خواهران و برادرانم بگویید که در مزارم اشک نریزند. ای پدر گرامی با آن دست پینه‌بسته، کشاورزی خود را ادامه بده که هر دانه گندم مثل بمبی است که بر سر آمریکا می‌ریزد. راستی مادر عزیزم، عروسی من زمانی خواهد بود که در کنار مزارم صدای الله‌اکبر خمینی رهبر و یا مهدی و یا حسین یا حسین شنیده شود و هنگامی که مرا دفن می‌کنید ۳ بار بگویید یا محمد (ص) و مرا در بهشت‌زهرا بیکاه دفن کنید.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از