حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

برترین‌های کراسفیت زنان خوزستان معرفی شدند

برترین‌های کراسفیت زنان خوزستان معرفی شدند

مسئول برگزاری مسابقات کراسفیت هیئت وزنه‌برداری خوزستان گفت: خوشبختانه نسبت به دوره قبلی رقابت‌ها، استقبال خیلی بهتری از سوی علاقه‌مندان به این رشته صورت گرفت و ۱۰۸ نفر با هم به رقابت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی ورزش‌وجوانان‌ استان، انیس قنبری اظهار کرد: این رقابت‌ها ۲۶ بهمن‌ماه در اهواز برگزار و نتایج آن امروز جمعه مشخص شد. خوشبختانه نسبت به دوره قبلی رقابت‌ها، استقبال خیلی بهتری از سوی علاقه‌مندان به این رشته صورت گرفت و ۱۰۸ نفر با هم به رقابت پرداختند.

 وی گفت: کراسفیت کاران شهرهای دزفول، بهبهان، اهواز، مسجدسلیمان، لالی، رامهرمز، باوی، ایذه و بندر امام خمینی و نیز حتی روستاهای اطراف اهواز در این دوره شرکت کردند و شاهد رقابت بسیار خوب و مهیجی بودیم.

 مسئول برگزاری مسابقات کراسفیت هیئت وزنه‌برداری خوزستان با اشاره به نفرات برتر این رقابت‌ها، عنوان کرد: در رده سنی ۱۷ تا ۲۵ سال سارا منجری، مهسا هرمزی و سارا جهانگیری، در رده سنی ۲۶ تا ۳۵ سال و مهسا آلبوغبیش، فاطمه میزاماندنی منصوری و زهره فیضی و در رده سنی ۳۶ تا ۴۲ سال فرخنده فلاحی، نسیم پرچمی و مریم چپال دزفولیان رده‌های اول تا سوم را به‌ دست‌ آوردند.

وی با بیان اینکه بیش از قبل به پیشرفت این رشته در استان خوزستان امیدوار شده‌ایم، افزود: سطح بالای مسابقات روز گذشته نشان از این دارد که رئیس هیئت وزنه‌برداری استان  و رئیس و انجمن کراسفیت خوزستان برنامه‌های منسجمی برای این رشته دارند. برنامه‌هایی که به شناخت هرچه بیشتر استعدادهای این رشته و معرفی آنها به کشور تأثیر به‌ سزایی دارد و ما را به درخشش کراسفیت کاران استان در کشور امیدوار می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از