حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
بسیج برای خدمت به محرومان اهواز
اردوی جهادی در اهواز برگزار شد؛

بسیج برای خدمت به محرومان اهواز

فرمانده بسیج حوزه آب و برق شهید عباسپور خوزستان گفت: هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق خوزستان در مناطق کم‌برخوردار اهواز با هدف ارائه خدمات در زمینه‌های بهداشتی، درمانی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عباس نبگان روز جمعه در گفتگوی رسانه‌ای با اشاره به برپایی این اردوی جهادی گفت: با توجه به اهمیت خدمت به مردم در مناطق کم‌برخوردار یکی دیگر از اردوهای جهادی این مجموعه با خدمات مختلف در برخی مناطق اهواز اجرا شد.

 وی افزود: هشتمین اردوی جهادی بسیج صنعت آب و برق به مناسبت هفته دولت و بسیج ادارات در محله گل دشت و کوی سادات اهواز برپا و گروه جهادی «فدائیان رهبری» و بسیجیان این صنعت خدمات شایانی با اهالی این مناطق ارائه دادند.

 فرمانده بسیج حوزه آب و برق شهید عباسپور خوزستان گفت: این اردوی جهادی شامل تعمیر وسایل سرمایشی، مسابقات ورزشی، مسابقات فرهنگی، اهدای هدایا و بسته‌های معیشتی و استقرار گروه پزشکی بود.

نبگان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در سطح مناطق مختلف استان و بخصوص مناطق کم‌برخوردار اردوهای متنوعی برگزار شده و این برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس نیز در سایر مناطق برگزار می‌شود.

 وی بیان کرد: صنعت آب و برق در کنار وظیفه ذاتی خود در خصوص تأمین انرژی و آب و برق استان، از مسئولیت‌های اجتماعی نیز غافل نیست و در کنار مردم حضور دارد.

 نبگان عنوان کرد: بسیج یکی از ارگان‌های فعال در سطح ادارات است که با هم‌افزایی، هماهنگی و ساماندهی، تلاش دارد تا اردوهای مختلفی را به‌منظور خدمت‌رسانی شایان به شهروندان برنامه‌ریزی کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از