حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رهیاب گزارش می‌دهد:

بلاتکلیفی پروژه پل روگذر بندر امام‌خمینی (ره)

پروژه پل روگذر شهید صدوقی ، علیرغم اینکه از پروژه‌های مصوب شورای راهبردی است،مشخص نیست به چه دلایلی بیش از یک سال است که متوقف شده است.

به گزارش رهیاب :  یکی از موضوعاتی که در یکسال اخیر باعث گله‌مندی مردم بندر امام خمینی (ره) شده بلاتکلیفی پروژه پل روگذر شهرک صدوقی است که متأسفانه این پروژه بعد از گذشت نزدیک به یک سال همچنان بلاتکلیف به حال خود رها شده و مشکلات عدیده‌ای را برای تردد مردم ایجاد کرده است. 

 

پروژه ای که به دلایل نامعلومی متوقف شده و باعث ترافیک ؛ بی نظمی ؛ مزاحمت برا کسبه و رانندگان شده است نه تنها گلایه مسئولین بلکه موجبات اعتراضات مسئولین از جمله امام جمعه این شهرستان را نیز در بر داشته است.

 

به گفته بسیاری از مردم  این پل در مرکز شهر و  در کنار بازار بندر امام واقع شده و نقطه پرترددی است، مشکلات ترافیکی زیادی برای مردم ایجاد کرده است مطالبه مردم بندر امام این است که هرچه سریعتر پروژه پل روگذر شهید صدوقی تعیین تکلیف و تکمیل شود.

 

پروژه پل روگذر شهید صدوقی ، علیرغم اینکه از پروژه‌های مصوب شورای راهبردی است،مشخص نیست به چه دلایلی متوقف شده است.امروز یکی از مطالبات جدی مردم بندر امام تکمیل هرچه سریعتر این پروژه است.

لذا خبرنگار رهیاب از بندر امام خمینی طی گزارش میدانی این معضل را بصورت کامل و جامع  مورد بررسی قرار داده از مسئولین ذیربط درخواست پاسخگویی دارد.

 پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از