حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس‌کل دادگستری خوزستان مطرح کرد:

بهره‌مندی از سیستم‌های الکترونیک هوشمند در شناسایی کلاهبرداران

بهره‌مندی از سیستم‌های الکترونیک هوشمند در شناسایی کلاهبرداران

رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: با بهره‌مندی از سیستم‌های الکترونیک هوشمند می‌توان در شناسایی کلاهبرداران، اقدامات مؤثری انجام داد.

 

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی دهقانی چهارشنبه در نشستی به مناسبت روز حفاظت‌واطلاعات در محل دادگستری خوزستان اظهار کرد: با بهره‌مندی از سیستم‌های الکترونیک هوشمند می‌توان در شناسایی کلاهبرداران، استفاده‌کنندگان عناوین جعلی قضایی و همچنین عاملان جعل اوراق قضایی اقدامات مؤثری انجام داد.

 وی افزود: با این اقدامات می‌توان از هرگونه انحراف در مسیر صحیح رسیدگی به پرونده‌های قضایی جلوگیری و اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضایی را ارتقا داد.

 رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: زمانی که فردی از سوی مرجع نظارتی صیانت فراخوانده می‌شود، صیانت از او باید همراه باتدبیر، عقلانیت، حفظشان، کرامت و جایگاه فرد باشد و در صورت اجرانشدن این فرایند، صیانت نظام‌مند و کارآمد نخواهیم داشت.

 کشف چهار کیلوگرم شیشه در هویزه

 مجتبی خدابنده‌لو از کشف و ضبط چهار کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه در این شهرستان خبر داد.

 وی افزود: در پی گزارش مأموران هنگ مرزی مبنی بر ورود قاچاقچیان مواد مخدر در منطقه مرزی هورالعظیم، دستور قضایی جهت دستگیری متهمان صادر شد که متعاقب آن مأموران در یک عملیات هدفمند توانستند دو نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

 دادستان عمومی و انقلاب هویزه گفت: از دستگیرشدگان، چهار کیلوگرم مواد روان‌گردان از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

 خدابنده‌لو بیان کرد: متهمان پس از انجام تحقیقات مقدماتی، با قرار متناسب روانه زندان شدند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از