حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان مطرح کرد:

معارض زمین پردیس به آموزش‌وپرورش

معارض زمین پردیس به آموزش‌وپرورش

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: بعد از داشتن ۳۰ سال معارض زمین پردیس حضرت رسول اکرم (ص) دانشگاه فرهنگیان در اهواز به آموزش‌وپرورش برگشت داده شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مسعود صالحی شبلیزی دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان اهواز دو پردیس برای دانشجویان خانم و آقا وجود دارد که پردیس حضرت رسول اکرم (ص) ویژه دانشجویان فرهنگی مرد است.

 وی افزود: در این پردیس به‌واسطه داشتن معارض هیچ‌گونه اقدامات عمرانی و بهسازی قابل‌انجام نبود که موجب گلایه‌مندی اساتید و دانشجویان شده بود.

 مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان ادامه داد: کل مساحت زمین آموزش‌وپرورش که این پردیس در آن واقع شده ۱۵۰ هکتار است که به غیر از محوطه پردیس دانشگاهی، باقی اراضی همچنان دارای معارض است.

 وی گفت: مساحت پردیس حضرت رسول اکرم (ص) هفت هکتار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال است که با پیگیری و اهتمام رئیس‌کل دادگستری خوزستان و امام‌جمعه اهواز از معارض پس گرفته شد.

 مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان افزود: بیش از ۲ هزار دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل هستند که با فشارهای معارض از سال ۱۴۰۱ شرایط برای تحصیل دانشجویان در این مجموعه بسیار سخت شد.

 در ادامه این نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحمید امانت بهبهانی با تأکید بر اینکه دادگستری استان به‌طورجدی با فساد اقتصادی مقابله می‌کند اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی از سوی دستگاه قضای استان برای رفع تصرف اراضی انجام شده است.

 وی با اشاره به‌پیش رو بودن انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و اوج اقتدار مردمی است.

 معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری خوزستان گفت: با برگزاری انتخاباتی پرشور می‌توان تمام دنیا را متوجه عظمت نظام جمهوری اسلامی کرد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از