حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
پیام تبریک استاندار خوزستان:

به درخشش غرورآفرین جوانان فرنگی‌کاران خوزستانی

به درخشش غرورآفرین جوانان فرنگی‌کاران خوزستانی

استاندار خوزستان گفت: به درخشش غرورآفرین جوانان این استان و کسب پنج سهمیه ارزشمند المپیک از تیم ملی ۶ نفره کشورمان و همچنین حضور یک داور و یک مربی خوزستانی در کادر اعزامی را به مردم ورزش‌دوست تبریک عرض می‌کنم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب در پی کسب پنج سهمیه المپیک توسط فرنگی‌کاران خوزستانی در پیامی اعلام کرد: تلاش قهرمانان استان برای حضور در مهم‌ترین رویداد ورزشی دنیا نویدبخش امید به جامعه‌ای است که در سایه توجهات حق‌تعالی و امام عصر (عج) و نایب بر حق ایشان حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله‌العالی)، مشوق اصلی ورزشکاران و پهلوانان است.

 وی در ادامه این پیام نوشت: درخشش غرورآفرین جوانان این استان و کسب پنج سهمیه ارزشمند المپیک از تیم ملی ۶ نفره کشورمان و همچنین حضور یک داور و یک مربی خوزستانی در کادر اعزامی را به مردم ورزش‌دوست استان خوزستان و عزیزان زحمت‌کش در هیات موفق و پرتلاش کشتی خوزستان تبریک گفته و برای ورزشکاران و کادر فنی آرزوی موفقیت دارم.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد: این درخشش و غرورآفرینی منجر به کسب مدال المپیک و باعث غرور ملی هم‌وطنان شود.

بر اساس این گزارش امین میرزازاده، علیرضا مهمدی، امین کاویانی نژاد، مهدی محسن نژاد و سعید اسماعیلی پنج کشتی‌گیر خوزستانی حاضر در رقابت‌های المپیک پاریس هستند.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از