حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
برگی از درخت معرفت؛

هر جا هستید گول هوای نفستان نخورید

هر جا هستید گول هوای نفستان نخورید

در بخشی از این وصیت‌نامه شهید خوزستانی آمده است:مبادا خدای نکرده به راهی که شیطان را خوشحال کند سرگردان شوید؛ برای رضای خدا کار کنید و اجرتان با خدا، گوش به حرف این و آن ندهید

بخشی از وصیت نامه شهید مجید خوزستانی در قالب برگی از درخت معرفت درشبکه اطلاع رسانی «رهیاب» منتشر می‌شود.

نام:مجید
نام خانوادگی:خوزستانی
نام پدر:امید علی
نام مادر:شهربانو
تاریخ تولد:۱۳۴۰
محل تولد:عراق
تحصیلات:متوسطه
ارگان اعزام کننده:سپاه
تاریخ شهادت:۱۳۶۳
محل شهادت:جوانرود
نحوه شهادت:اصابت ترکش
مزار:صالح آباد

در بخشی از این وصیت‌نامه آمده است: با درود به تنها مبارز بت شکن و معلم زمان روح الله، یاری دهنده ثارالله خدایا، ترا بحق تنها فرستاده بعد از پیامبران و تو را به حق علی (ع) و فاطمه (س) بنت رسول و تو را به حسین (ع) و به حق امام زمان(عج). امام عزیز ما را محفوظ نگه دار [ و او ] را یاری دهنده او باش، خدایا، به حق هر که با تو راز گوید و به حق هر که تو را در صحرا و دریا بخواند، تفضل فرما بر فقیران مؤمنین و مؤمنات توانگری و ثروت، به بیماران بهبودی، بسر رزمندگان لطف و بزرگواری بر مردگان آمرزش و مهربانی و بر غریبان لطفا بازگرداندنشان به وطن عطا فرما.

سلام به یاوران خمینی و درود بیکران به تمام پشتیبانان دین مبین اسلام۔ از طرف خودم از شما حاجت عفو و بخشش و حلالیت و شفاعت می‌خواهم، شب جمعه یا روز جمعه به بهشت زهرا بروید، اول خاک و مزار شهداء را زیارت کنید و بعد به مردگان برسید۔ غیبت نکنید (غیبت گوشت مردار سگ است) مبادا بجای حرف‌ها و جملات شیرین و زیبا تهمت و بیراهه بگویید.

سعی کنید هر جا هستید گول هوای نفستان نخورید. مبادا خدای نکرده به راهی که شیطان را خوشحال کند سرگردان شوید؛ برای رضای خدا کار کنید و اجرتان با خدا، گوش به حرف این و آن ندهید هر که از نزدیکان شما چه بی نماز و چه ساده لوح همه را به راه راست هدایت کنید،امر به معروف از واجبات است. نصیحت کنید شاید بازگردند و مردمی راستگو شوند. آرزو دارم دوباره شما را ببینم و امیدوار باشید که خدا با شماست، و صالح باشید نسبت به فقرا کم لطفی نکنید همیشه در کارهایتان فقط خدا را ناظر بدانید.

امام حسین (ع) را به ناحق کشتند، چون حق بود و شما حق را پایمال نکنید شما را به خدا امام عزیز دا دعا کنید او بو که نعمت آزادی را به ما اهدا کرد.

خواهران و برادرانم نسبت به مادرم که متحمل زحمات زیادی شد عطوفت و مهربانی به خرج دهید.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از