حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

رقابت سالم در انتخابات از ضرورت‌ها است

رقابت سالم در انتخابات از ضرورت‌ها است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند که جوسازی، لشکرکشی و بی‌احترامی اصل انتخابات را زیر سئوال می‌برد؛ برقراری آرامش در ستادهای انتخاباتی و تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضرورت‌ها است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری شامگاه گذشته در همایش جهادگران تبیین در مجتمع فجر سپاه اهواز اظهار کرد: به‌صورت جدی همه مردم مکلف هستند در انتخابات حضور یابند چرا که مسئله تنها انتخابات نیست، بلکه تکلیف اسلام است.

 وی افزود: نقش جامعه روحانیت و علما در پرشور کردن انتخابات برجسته و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در بقای نظام و ثبات انقلاب مؤثر است.

 زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ادامه داد: امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز بارها به حضور حداکثری مردم در انتخابات و تقویت پایه‌های این نظام اسلامی تأکید داشته‌اند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند که جوسازی، لشکرکشی و بی‌احترامی اصل انتخابات را زیر سئوال می‌برد؛ به همین جهت برقراری آرامش در ستادهای انتخاباتی و تشویق جناح‌های مختلف به رقابت سالم از ضرورت‌ها است.

 همایش جهادگران عرصه تبیین با حضور استاندار خوزستان، نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از طلاب، روحانیون، علما و ائمه جمعه استان با محوریت انتخابات ریاست‌جمهوری در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از