حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
گزارش ؛

بی توجهی مسئولین به معضل ورزشگاه بانوان دزفول

بی توجهی مسئولین به معضل ورزشگاه بانوان دزفول

دختران فوتسالیست شهرستان دزفول،شهر امام با وجود مشکلات متعدد چند سال است به رشته ورزشی مورد علاقه خود می‌پردازند اما برای ادامه فعالیت خود چالش‌های اساسی دارند.

به گزارش رهیاب، ماجرا از آنجا شروع شد که دختران فوتسالیست شهرستان دزفول،شهر امام (از شهرهای اقماری شهرستان دزفول) با وجود مشکلات متعدد چند سال است به رشته ورزشی مورد علاقه خود می‌پردازند اما برای ادامه فعالیت خود چالش‌های اساسی دارند.

سالن هزار متری با دو کولر، جوابگوی گرمای خوزستان نیست

در ابتدا با بختیاری مربی تیم فوتسال شاهین شهر امام دزفول در این خصوص گفتگویی داشتیم،وی از مشکلات این ورزشگاه گلایه مند بود و گفت: مشکل اصلی سالن ما فقدان وسایل سرمایشی کافی است، حدود ۶ سال یا بیشتر است که این مشکل را مطرح کرده‌ایم، فقط یک کولر حدودا ۴ سال پیش به این سالن ورزشی اختصاص داده شد.

وی افزود: سالن چندمنظوره الغدیر شهر امام، به وسعت ۱۰۰۰ متر فقط دو کولر دارد که بیشتر مواقع خراب هستند و ما بارها سالن را به خاطر این موضوع تعطیل کرده‌ایم.

مربی تیم شاهین ادامه داد: بچه‌ها علاقمند به ورزش هستند و حتی در گرمای ۵۰ درجه حاضر به تعطیلی کار نیستند، اما بنده به عنوان مربی نسبت به سلامت آن‌ها احساس مسئولیت می‌کنم.

بختیاری تاکید کرد: دیوارهای کنار زمین، باید حفاظ داشته باشند تا بچه‌ها با دیوار برخورد نکنند. مدتی پیش یکی از نونهالان سرش به دیوار برخورد کرد، اگر آسیبی برایش می‌افتاد چه کسی پاسخگو می‌شد؟

وی ابراز تأسف کرد: بارها این موضوع را در رسانه‌ها بازتاب داده و با مسئولین مطرح کردیم ولی پاسخی دریافت نکردیم.

مربی تیم شاهین از مسئولین درخواست کرد: درخواست ما این است تا به مشکلات این باشگاه رسیدگی شود. با وجود علاقه‌مندی بچه‌ها، بارها حاضر به تعطیلی سالن شدیم تا مبادا خطری سلامت ورزشکاران را تهدید کند، اما با مخالفت شدید بچه‌ها رو به رو شدیم.

اداره ورزش و جوانان دزفول: باشگاه به شورای شهر و شهرداری شهر امام واگذار شده

ادامه پیگیری را از اداره ورزش و جوانان دزفول داشتیم که امیر قنبرزاده دبیر قرارگاه جهاد تبیین این اداره چنین پاسخ داد: باشگاه الغدیر شهر امام به شهرداری و شورای شهر امام تحویل داده شده و قانون به ما اجازه نمی‌دهد برای سالنی که یک بار آن را تکمیل و به شهرداری و شورای شهر امام تحویل داده ایم، دوباره هزینه پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: طبق قانون، مشکل باشگاه شاهین شهر امام باید از منبع درآمدی‌شان که به شهرداری و شورا شهر امام می‌رسد حل و فصل شود.

شورای شهر امام: باشگاه به ما واگذار نشده!

خبرنگار رهیاب در ادامه پیگیری موضوع، در تماس تلفنی با عبدالعلی کریمی بیاتیانی رئیس شورای شهر امام دزفول سخن گفت که با تکذیب موضوع واگذاری مواجه شد.

وی گفت: این سالن ورزشی به پیمانکار واگذار شده است و ما هیچ‌گونه دخالتی در این قرارداد نداریم.

پاس‌کاری مسئولین، گلی به سر ورزشکاران نمی‌زند

پیگیری‌های خبرنگار ما نتیجه مثبتی از سوی مسئولین شهرستان نداشت وهر یک توپ را در زمین دیگری انداختند. امیدواریم ماجرای این سالن پر حاشیه به جای دلسردی تیم ورزشی که دختران شهرمان را با حجاب اسلامی به محیط ورزشی دعوت می‌کند نیانجامد و منعکس کننده خبر خوش حل مشکلات این باشگاه باشیم.

گزارش از کوثر سرکاری- خبرنگار رهیاب از دزفول

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از