حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
تأمین زمین طرح ملی مسکن در گتوند
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان مطرح کرد:

تأمین زمین طرح ملی مسکن در گتوند

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تأمین زمین طرح نهضت ملی مسکن صالح‌شهر و ترکالکی شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان؛ مسعود بیات‌منش پیرامون وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و ساخت مسکن در شهرستان گتوند، با اشاره به برگزاری جلسه شورای مسکن در این شهرستان، اظهار کرد: تصمیمات بسیار خوبی برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان گتوند گرفته شد و در این راستا، زمین مسکن برای متقاضیان ثبت‌نام‌کننده در طرح نهضت ملی مسکن در شهر ترکالکی و صالح‌شهر، تأمین شد.

 وی افزود: خدمات روبنایی مسکن مهر گتوند شامل ساخت مسجد و مدرسه، ارائه خدمات تجاری و تحویل زمین فرهنگی و ورزشی به شهرداری مصوب و مقرر شد برای احداث مسجد و مدرسه، اداره‌کل راه و شهرسازی اقدام کند.

 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر اولویت شهرستان گتوند، رسیدگی به مبادی ورودی به شهر و راه‌های اصلی منتهی به شهرهای دیگر این شهرستان است. با تلاش و پیگیری انجام شده، بلوار ورودی شهر به طول سه کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. البته ارزش روز این محور ۱۰۰ میلیارد تومان است.

 بیات‌منش عنوان کرد: برای میدان ورودی شهر و هفت کیلومتر سه راهی ورودی از جاده اصلی تا حدفاصل شهر جنت‌مکان به طول ۶/۵ کیلومتر، پیگیری اخذ مصوبه ماده ۲۳ در دستور کار قرار گرفت. مطالعه این پروژه انجام شده است و سعی می‌شود امسال برای این پروژه اعتباری پیش‌بینی و پیمان‌سپاری شود. همچنین احداث باند دوم و چهار خطه کردن هفت کیلومتر هم در برنامه است.

 وی با اشاره به شریانی و گردشگری بودن محور دزفول - شوشتر بیان کرد: انتخاب پیمانکار برای تکمیل ۳/۵ کیلومتر ورودی صالح‌شهر گتوند که یکی از راه‌های اصلی شوشتر به دزفول است، در دستور کار قرار دارد تا مشکلات راه شهرستان به کمترین میزان برسد و از سویی ایمنی لازم برای تردد مردم خوزستان تأمین شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از