حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

تامین‌بودجه پروژه فاضلاب‌اهواز از فایناس‌داخلی

تامین‌بودجه پروژه فاضلاب‌اهواز از فایناس‌داخلی

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: مقرر شده‌است تا بخش قابل‌توجهی از منابع‌مالی پروژه فاضلاب‌اهواز از طریق ماده ۵۶ «فاینانس داخلی» تامین شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب »؛ محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خوزستان امروز در جلسه پیگیری منابع مالی پروژه فاضلاب اهواز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با پیگیری‌های مسوولان کشوری و استانی، جلسه بسیار خوبی برای تامین منابع مالی پروژه فاضلاب اهواز با مدیر عامل بانک شهر در تهران برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه قرار بر تامین بخش قابل توجهی از منابع مالی پروژه فاضلاب اهواز از طریق ماده ۵۶ « فاینانس داخلی» توسط بانک شهر بود و بانک شهر هم باتوجه به مقررات مالی و ضوابط بانک‌مرکزی اعلام آمادگی کرد و قرار شد تا در جلسات بعدی که توسط کارشناسان طرفین انجام می‌گردد میزان تسهیلات توسط بانک‌ شهر تعیین و اقدامات بعدی هرچه سریعتر انجام پذیرد و امیدواریم با این اعتبارات روند اجرای فاضلاب اهواز تسریع گردد.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب خوزستان بیان کرد: یکی ازمشکلات در روند اجرایی پروژه فاضلاب اهواز منابع مالی است که با تامین اعتبار توسط سازمان برنامه‌وبودجه کشور و  فاینانس داخلی  مشکلات برطرف خواهد شد و جبهه‌های متعدد کاری برای تکمیل پروژه فاضلاب ایجاد خواهدشد.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از