حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
فریاد محکومیت طلاب اهوازی درپی شهادت حسن نصرالله
صبح امروز برگزار شد؛

فریاد محکومیت طلاب اهوازی درپی شهادت حسن نصرالله

روحانیون و طلاب مدارس علمیه خوزستان با برگزاری تجمعاتی در شهرهای مختلف، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ صبح امروز، روحانیون و طلاب مدارس علمیه در شهرهای مختلف خوزستان با برگزاری تجمعی، اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، رهبر جنبش حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

 شرکت‌کنندگان که پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در دست داشتند، با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع به آن شدند.

 این مراسم در اهواز، در مسجد اعظم حوزه علمیه امام خمینی برگزار شد.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در این تجمع اظهار کرد: مصیبت شهادت علامه مجاهد سید حسن نصرالله بر ما سنگینی می‌کند و هیچ‌چیزی نمی‌تواند جبران آن را کند مگر انتقام خون این عزیز از رژیم صهیونیستی خبیث بگیریم. دعا کنیم خداوند این توفیق را به نیروهای ما، مؤمنین و حزب‌الله عطا فرماید.

 زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان افزود: راه این شهید بزرگوار ادامه دارد و تجربه نشان داده هر وقت مصیبتی این چنین وارد می‌شود خداوند توفیق کرامت می‌کند که باقدرت به راهمان ادامه دهیم تا پیروزی نهایی ان‌شاءالله و ظهور آقا امام‌زمان (عج).

 در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد با محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سید حسن نصرالله اظهار کرد: قطعاً نه‌تنها از نگاه مؤمنان و مسلمین بلکه از دیدگاه آزادگان جهان این کارهایی که در واقع با خوی درندگی متناسب است محکوم می‌باشد و رژیم صهیونیستی در صحنهٔ نظامی دستاوردی ندارند و یک عده انسان بی‌گناه، کودکان و زنان را به شهادت می‌رساند.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان افزود: باید توجه داشته باشیم خداوند متعال یارویاور مظلوم است و قطعاً نظام اسلامی انتقام سخت خودش را خواهد گرفت و درس فراموش‌نشدنی به این جانیان خواهد داد و محکم‌تر از سابق انتقام خون این عزیزان را خواهیم گرفت.

 سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان روز جمعه ششم مهرماه در پی حمله تروریستی رژیم اشغالگر قدس پس از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فریاد محکومیت طلاب اهوازی درپی شهادت حسن نصرالله

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از