حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز عنوان کرد:

ادامه عملیات دفع آب‌های سطحی در اهواز

ادامه عملیات دفع آب‌های سطحی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز؛ علی شمس اظهار کرد: عصر امروز در اهواز شاهد وقوع ۳۰ میلی‌متر بارندگی در مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه و وزش شدید باد بودیم و بیشتر آب‌گرفتگی‌های سطح شهر توسط پمپ‌های برقی در حال جمع‌آوری است، اما به علت قطع برق، دچار اختلال شده‌ایم و سرعت کار کند شده است.

وی با اعلان اینکه این شرایط در همه مناطق اهواز حاکم شده و آب‌گرفتگی خاصی در سطح شهر ایجاد شده است، افزود: با همکاری اداره برق در حال راه‌اندازی تعدادی پمپ هستیم تا در اولین فرصت، شهر با شرایط عادی در اختیار مردم قرار گیرد.

 معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: آب وارد حیاط برخی منازل شده است، اما تاکنون اطلاعات کامل و جامعی در خصوص میزان ورود آب به منازل نداریم، همچنین در چند خیابان درختان شکسته‌اند و همکاران در حال آزادسازی خیابان‌ها هستند، یکی دو خودرو نیز در مجاورت دیوارهایی که تخریب شده‌اند، آسیب جزئی دیده‌اند.

 وی تأکید کرد: در این شرایط توصیه می‌شود مردم عبور و مرور خود را کاهش دهند تا همکاران ما هر چه سریع‌تر آب را تخلیه کنند و اتفاق خاصی برای خودروهایشان رخ ندهد.

 انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از