حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
تردد ۲ میلیون نفر از مرزهای خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد:

تردد ۲ میلیون نفر از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۷۶۵ تردد در دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد جولانژاد صبح امروز دوشنبه پنجم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بیستمین روز از ماه صفر، ۱۰۵ هزار و ۵۶۱ زائر اربعین از پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه در استان خوزستان تردد کردند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۲۹ نفر مربوط به چذابه و ۶۴ هزار و ۵۳۲ تردد مربوط به پایانه شلمچه است.

 وی افزود: در این روز در مجموع ۹۴ هزار و ۴۷ ایرانی وارد و ۳۶۸۰ ایرانی برای زیارت اربعین از کشور خارج شده‌اند، علاوه بر آن ۳۴۸۹ خارجی وارد و خروج ۴ هزار و ۳۴۵ خارجی طی روز گذشته در هر دو پایانه ثبت شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تاکنون در مجموع ۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۷۶۵ تردد در دو پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است که ۶۳۰ هزار و ۲۵۶ مورد مربوط به چذابه و یک میلیون و ۵۷۲ هزار و ۵۳۲ تردد نیز در شلمچه ثبت شده، با این حال نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش‌یافته است.

 جولانژاد اضافه کرد: از این تعداد تردد، ۸۹۵ هزار و ۳۲۸ ایرانی وارد، یک میلیون و ۳۳ هزار و ۸۰ ایرانی خارج، ۴۸ هزار و ۸۶۱ خارجی وارد و ۲۲۵ هزار و ۴۹۶ خارجی نیز از طریق دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه خارج شده‌اند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از