حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد:

تردد ۳۵۴ هزار زائر از مرزهای خوزستان

تردد ۳۵۴ هزار زائر از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از ابتدای ماه صفر تا بیستم مرداد تردد ۳۵۴ هزار و ۴۵۲ زائر اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی استان ثبت شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد جولانژاد با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی چذابه از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مرداد امسال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این بازه زمانی ۶ هزار و ۴۵۳ نفر از پایانه مرزی چذابه ورود کرده و ۱۶ هزار و ۳۵۱ نفر ایرانی از این پایانه خارج شدند.

 وی با اشاره به تردد ۲۷ هزار و ۹۷۵ نفر از پایانه مرزی چذابه افزود: در این مدت ورود ۲ هزار و ۲۲۶ نفر و خروج ۲ هزار و ۹۴۵ نفر خارجی از این پایانه ثبت شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از پایانه‌های مرزی شلمچه در این مدت گفت: ۲۷ هزار و ۸۸۲ نفر از مرز شلمچه ورود کرده و ۲۷۵ هزار و ۷۵۸ نفر ایرانی از طریق این مرز خارج شدند.

 وی با بیان اینکه در این مدت ۳۲۶ هزار و ۴۷۷ نفر از مرز شلمچه تردد کردند، افزود: در این مدت ورود ۹ هزار و ۴۰۵ نفر و خروج ۱۳ هزار و ۴۳۲ نفر خارجی از این پایانه به ثبت رسیده است.

 وی با اشاره به ثبت تردد زائران اربعین حسینی در روز ۲۰ مرداد بیان کرد: تردد ۲۴۳ هزار و ۲۲۶ نفر از ۲ پایانه مرزی خوزستان ثبت شده است.

 مرزهای شلمچه و چذابه در غرب خوزستان دو گذرگاه مهم تردد زائران اربعین هستند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از