حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
پیام نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

برترین نیروهای انقلاب را از دست دادیم

برترین نیروهای انقلاب را از دست دادیم

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در پی شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه ایشان پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

سپاس خداوندی را که عیدی خادم‌الرضا علیه‌السلام را بر عیدی ما مقدم کرد و مزد جهاد شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر خادم جمهور را در ایام ولادت ولی‌نعمت ایران حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا به این بزرگ‌مرد عنایت فرمود.

ما دیروز عزیزانی را از دست دادیم که هر یک جزء عصاره‌های فضیلت و برترین نیروهای انقلاب اسلامی بودند؛ این مسئله داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می‌کند.

قلب و روحمان شدیداً متألم شده و می‌دانیم حتماً حکمت خداوندی آن‌قدر سترگ و عظیم است که چنین مصیبت عظیمی را برای ملت قهرمان ایران، مقدر فرموده است.

سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان از سویی انسان را یاد شهادت شهید رجایی می‌اندازد و از سوی دیگر خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن را زنده می‌سازد. این نیز از افتخارات جمهوری اسلامی است که خادمان اصیل و معتقدش در راه جهاد و مقاومت به شهادت می‌رسند.

این ضایعه دردناک را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال صبر و اجر برای مردم داغ‌دیده ایران و علو درجات برای آن شهدای عزیز مسئلت دارم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از