حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده مردم اهواز در مجلس خبر داد :

تشریح آخرین وضعیت تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز

تشریح آخرین وضعیت تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مسئولان باید برای تسریع تکمیل طرح جامع فاضلاب اهواز پیگیری و همکاری کنند.

به گزارش رهیاب ، نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شب گذشته در گفتگوی تلفنی با خبر خوزستان در تشریح آخرین وضعیت اجرای طرح جامع فاضلاب و آب و فاضلاب استان گفت: این طرح در چهار دهه حدود ۴۰ درصد پیشرفت کاری داشت، ولی با اختصاص اعتبار در مجلس، همراهی دولت و تاکید رئیس جمهور، عنایت مقام معظم رهبری و همچنین حمایت وزیر نیرو، در سه سال اخیر ۳۰ درصد به پوشش شبکه فاضلاب در اهواز افزوده شده است.

 


وی افزود: به عبارتی دیگر، در ۴۰ سال فقط ۴۰ درصد و در کمتر از سه سال، ۳۰ درصد به شبکه فاضلاب اضافه شد که نشان دهنده انجام کار‌های خوبی در این حوزه است.

 


یوسفی ادامه داد: باتوجه به در پیش بودن بارندگی ها، نگرانی و گلایه شهروندان از وجود نوار‌های حفاری در نقاط مختلف اهواز و طرح‌هایی که به دلیل تزریق نشدن اعتبار‌ها نیمه تمام و بلاتکلیف مانده اند، بحق است.

 


نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از طرح‌های اجرا شده در قالب طرح جامع فاضلاب خوزستان، اضافه کرد: در روز‌های قبل جلسه‌ای در تهران با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار مقرر شد اعتباری برای تسریع در تکمیل این طرح و ترمیم نوار‌های حفاری اختصاص یافت.

 


وی با تقدیر از تلاش‌های استاندارد خوزستان خواستار پیگیری جذب اعتبار برای تکمیل این طرح شد و گفت: اگر بخواهیم به نتیجه مطلوب برسد، باید علاوه بر تسریع اجرای طرح‌های دفع آب‌های سطحی شهرداری، باید شبکه فاضلاب نیز تکمیل و نوار‌های حفاری ترمیم شوند تا تردد با سهولت انجام شود.

 


یوسفی افزود: نمایندگان در سطح ملی درحال پیگیری هستند و انتظار می‌رود مسئولان استانی و وزارت نیرو نیز همکاری بیشتری برای تسریع در اجرای طرح جامع فاضلاب استان خوزستان و اهواز داشته باشند.

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از